Skärtorsdag

Skrivet den 2010-04-01 kl 08:55:07 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Det är inte så mycket som händer just nu.. Snart Påsk..
Har haft lite besök i dessa dagar men den viktigaste att visa ärju Foxy..

Naw lilla Foxy frös när hon var stilla..Så hon fick låna påskfilten..
My mår bra och har varit på dagis, idag är det andra dagen..
Det har varit träningar för ungarna och massa pyssel o lek.
Linn har sovit här hos oss också.
Idag kommer Ken hem så jag sitter o väntar på honom..

Elias var på besök och spelade fotboll med tjejerna..

Idag händer det saker... Men dom bilderna får ni se ikväll..

Dennis klagar på att jag bloggar förlite, han tycker jag sitter på FB för mycket, istället för att blogga.
Ska försöka göra stolen klar idag..Det är ju på lördag jag ska stå på marknaden..

Nej nu ska här städas för vi ska ha gäster sedan..
Kramar o ha det gott tills ikvällnär dom roliga bilderna kommer från dagens händelse.


Kommentarer
Maja

Snygga glasögon My! Kul att du är bättre.

2010-04-01 @ 12:08:45
URL:
Anja

Skönt att My mår bättre :-)



Hörrudu, jag sitter här o uppdaterar din sida stup i kvarten i väntan på dom utlovade bilderna :-D



/Anja

2010-04-01 @ 22:32:44
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: