SkipBo

Skrivet den 2010-04-21 kl 23:27:05 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink



Vilka är ditt favoritpar skor? Alltså jag vågar inte skriva att det är mina foppatofflor..


Vad gör du?
Fuckbookar…

När drack du sprit senast?
Det var faktiskt ett tag sedan..

Har du lugg?
Nope..kommer nog aldrig att ha det..

Fest eller slackning?
Just nu måste jag faktiskt säga slackning.(vad nu det betyder)

Gillar du sport?
Typ VM EM o när Krille spelar.

Vill du ha barn?
Inte fler har 3..

Vilka språk kan du?
Skånska, Svenska, Polska, Förstår Hebreiska, Engelska, eller kan jag??

Borde man röka på pubar?
SJÄLVKLART!!!!!

Är du stolt över ditt liv?
Idag är jag, i morgon kanske jag hade svarat annorlunda..så det är från dag till dag…

Vilken låt lyssnade du på senast?
Grattis Sabine.

Vilken stad vill du åka till i skrivande stund?
ULLARED…ja faktiskt för jag satt o läste bloggen.

Har du ngt djur?
Ja några Dennis, My, Ken, Emilia, Krille Rebecca alla dessa apor tillhör mig.

Har du ngr trummor?
Nope

Tittar du mkt på tv?
Nope

Har du varit med i lokaltidningen?
Nej men min sambos namn har…

Vad kostar det du har på dig?
Haha oj! Jag har ingen aning. 500 för allt..( ni vet ju inte om jag sitter med bara mina Gucci trosor på mig)

Vilken färg har dina väggar?
Vit vit vit vit vit vit vit vit vit ja i alla rum är det vitt

Vad gör du när du inte kan sova?
Först går jag upp o röker, sen lägger jag mig o läser.

Har du duschat idag?
Nä jag har faktiskt inte det. Så ofräsch är jag.

Vad gör du om ett år?
Jobbar med det jag vill och är lycklig med allt annat i mitt liv!

Brukar du läsa horoskop, isf brukar de stämma?
Jag läser ofta, men lägger inte jättestor vikt på det.

Brukar du svära mkt?
Ja tyvärr jävligt ofta ;-).

Bästa fikat?
Kaffe, kanelsnäckor som precis kommit ut från Ugnen…mmmmm med familjen.

Det dyraste du äger?
Min bröllops klänning.

Favoritpålägg?
Ägg o Kavjar Skinka med tomat.

Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Svarta leggings

Vad lyssnar du på just nu?
Torktumlaren

Vad åt du senast?
En macka med räksallad

Favoritmånad?
Juli, gillar värmen

Favoritdag?
Lördag älskar lördagar..

Hårfärg?
Brun ( ja jag har grått i massor men jag färgar bort det)

Choklad eller vanilj?
Olika, just nu choklad.

Vad har du för färg på tandborsten?
Vit o grön


Jag o Lana spelade alltid Skipbo för..Ja vi kunde sitta i flera timmar o spela..
Nu spelar jag med tjejerna ibland.. Men jag saknar o spela det på kvällarna..

Men NU kan äntligen KEN det så nu går det varmt här hemma...
Super roligt tycker jag det är..
Så för att inte My ska störa oss när hon e vaken så spelar vi på köksbordet.
Men vi sitter inte där utan när det är min tur går jag ditt o lägger ut och sedan går Ken ditt o lägger ut.. Tyvärr för annars vill hon vara med om hon ser oss spela..
Men idag han hon knappt gå att lägga sig förenvi slängde oss i stolarna o började spela tills det var säng dags för honom.
Ja nu åker han i morgon till sin pappa, så nu får jag längta till torsdag o spela då.

NEJ, Dennis spelar bara Alfapet med mig...( men om jag ber snällt så kanske jag får lära honom skipbo.

Brukar ni spela skipbo??

Lana svarar du ja på den frågan blir jag skit sur.... ;-)


Kommentarer
Miss S

heheheh...nej det gör jag inte...så avundsjuk jag är på er:(....men du vet jag att du har ett väl fungerande skip-bo spel när jag kommer nästa gång;)...saknar det oxå...:(

2010-04-22 @ 18:38:38
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: