High Chaparral

Skrivet den 2010-08-14 kl 17:17:08 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Nu har mysan åkt hem..Jag har hunnit städa köket o nu ska jag gå på badrummet..
Sen får jag ta vardagsrummet o sovrummet i morgon på morgonen o alla golv då..
Tur jag hann klippa gräset i går..annars hade jag väl haft panik idag med detta vädret...



Sitter här o tittar... Ken fyller ju år på lördag...o jag är inte glad i kalas. Jag tycker inte om att gå på kalas eller ha kalas. Så med Ken brukar jag göra saker..
Förra året var det en hel dag på malmöfestivalen och Astridlindgrensvärld..
Jag  vill så gärna till High Chaparral..Egentligen har det varit en resa som varit planerad med hela familjen o göra dom en överraskning o sova över i stuga.
Men nu är det som det är..
Men ohh va jag vill åka dit nästa helg, nu kommer det igen hade jag haft bil hade jag kört upp utan problem..
Nu ska jag sätta mig o kolla tågen o se om jag hittar ett boende i närheten... Funkar det inte så får jag göra något annat med honom..Men annars hade det varit en super rolig present...

Annars får det väl bli bakken eller tivolit i Dk...Med Ken o Mysan..

Vilket jädrans oväder...är det detta som kallas svensk sommar eller är sommaren slut ??
Tycker detta har varit min sämsta sommar någonsin..Men jag har gjort den mysig ändå.

Nu ska jag städa vidare...


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: