Spårvagn

Skrivet den 2010-08-07 kl 23:32:24 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink


Idag var Ken o åkte spårvagn för första gången i sittliv...

Han träffade på flickorna idag o han var över lycklig för det. För i morse frågade han:
Mamma! Är inte dom mina halvsyskon längre?
Komme jag aldrig få träffa dom igen?

Ja vad svarar man... Jo Ken jag hoppas dom kommer o hälsar på..
Sen idag när han kom "hem" så var han jätte glad  på kvällen när det var läggdags sa han..
Mamma gissa vem jag träffat.. Emilia o Rebecca... Vet du Rebbe gjorde tummen upp till mig så hon vill fortfarande vara min halvsyster...

Så jädrans söt han var när han låg där i sängen o tänkte på dagen..

Vi skulle gentligen på Linns kalas idag.. Men jag mådde inte bra, jag var inte alls på humör att träffa en massa människor...så vi stannade "hemma"....

Imorgon ska My till sin pappa igen.. Men snart får jag träffa henne igen...Jag längtar redan...
O Ken ska iväg till sin pappa på Måndag...men han kommer igen på tisdag :-)





Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: