Tillstånd

Skrivet den 2010-08-12 kl 00:18:30 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink




Idag ansökte jag om mitt körkortstillstånd.. Fick veta att det tar en jädran tid innan det kommer.
Så nu är det betalt o klart..
Nu är det bara att vänta...

Usshh jag sitter o kollar in vilken bilskola jag ska ta...sen är jag ju så sugen på att åka iväg o göra allt på internat..Men intensiv blir det, det har jag bestämt mig för.
Vill kunna ha det fritt med bil o körkort...

( Jo då, jag önskar mig en mopedbil under tiden) Den önskar har inte försvunnet...

Det förra har ju gått ut ;-(

Idag har varit en märklig dag...

Imorgon kommer My på några timmar...ska bli super mysigt att pussas o kramas med henne..




Kommentarer
Miss S

äntligen!!!...det kommer att gå bra....kämpa på bara:)

2010-08-13 @ 13:36:09
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: