Vidare i livet...

Skrivet den 2010-08-10 kl 00:01:08 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jag har kommit på att jag är en förhållande människa...Tycker inte om att vara själv...

Sitter här o tänker och jag vet att jag fixar detta, det tar lite tid men det fixar sig... Jag vet det!!

Har ju varit ensam förr o då bestämde jag mig för att jag skulle vara själv...Efter 8 mån träffades jag o min fd sambo... Så jag säger som då... att tiden får läka alla sår.. o sedan får man se vad som händer...

Jag förbjuder mig själv att bli ett offer, jag menar det är ju bara att acceptera att personen inte vill ha en i sitt liv då får man ju gå vidare. Kommer finnas massa tunga dagar. Men dom går över...

Jag måste pigga upp mig så det får bli

Frissan..
Handla nya kläder
BANTA är ett måste

Jag hade tänkt ta körkort men det har jag inte råd med just nu...

Gråta när man behöver, slå i väggen när man behöver men ändå GÅ VIDARE...Jag måste släppa taget jag vill inte bli bitter eller småsint. Jag vill vara glada jag..jag måste...jag måste gå vidare....



Jag kan ju köpa denna keps...40 årig kvinna springer runt med en singel keps...Så patetiskt...

Idag har jag varit på restaurang 2 gånger.. först blev det köttabit o sedan några timmar efter blev det thaimat.
Super gott o väldigt trevligt sällskap...

Har ju valt lite att vara själv dessa 2 veckor just för att tänka, gråta , leta efter någostans att bo.. Så idag var det skönt att vara i sällskap hela dagen..

Mysan är hos sin pappa och Ken är hos sin pappa.. Snart får jag träffa dom igen...
o snart börjar vardagen...







Kommentarer
e-k

Ja vännen, det är ett grundläggande behov precis som att ära och sova att ha någon att dela vardagen med, att bli kramad och få kramar. Detta kom jag underfund med ganska så snart efter att Stig hade dött, tidigare hade jag aldrig reflekterat över det.



Dina tankebanor om hur du ska förhålla dig till din situation är BRA Silla och så klart klarar du detta, du som har klarat så mycket tidigare. Mitt inre smärtar med dig, jag förstår vad du går igenom.



Skulle du vilja, behöva ringa någon så finns jag också om det skulle kännas så.



Många kramar

2010-08-10 @ 08:13:44
URL: http://www.steeperz.com
e-k

Förresten, den där kepsen och promenad på stan var en god ide´ :) Jag funderade flera ggr på att gå om kring på stan med en T-shirt som det stod:

Änka ledig för förhållande.

2010-08-10 @ 08:15:57
URL: http://www.steeperz.com
Anja

Mycket kloka tankegångar. Känslorna och tankarna är ju inte alltid synkade men som du säger, gråt, slå på saker, men låt inte känslorna/tankarna göra dig t ett offer. Det tror jag inte du gör faktiskt.



Stor kram Silla



Anja

2010-08-10 @ 14:47:34
URL:
Maja aka Denna

Jag är en barnmänniska. Kram och sprid ljus och med all kärlek.



Du är på spåret snabare än du hinner blinka, ingen vet vilket spår men något bra blir det garanterat!! Du är en polska en tuff brud i lyxförpackning. glöm aldrig det!

2010-08-11 @ 10:28:31
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: