STRESS

Skrivet den 2010-12-22 kl 23:23:44 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Heter det här hemma..
Jag åkte på influensan... ( trodde fasiken att jag skulle dö) Fy fasiken..Under tiden jag hade det så fick Emilia det och så dagen efter KEN...Vet ni det är hemskt när man ärså sjuk att man inte kan hjälpa sitt barn som kallar på mamma när det är sjukt...Ja det var verkligen hemskt.. Jag började må lite bättre, men hade ingen ork alls ( innan jag åkte på det hade jag ju knappt någon ork) då får Mysan det, när hon börjar må bättre åker hon på öroninflamation, under tiden så vet jag ej om hon får vinerkräksjukan eller om det är av all släm...men hon kräker o kräker stackaren...
Idag ärförsta dagen hon e LITE bra...

Så nu förstår ni att ja har inte kunnat jobba, handla julklappar, handlamat ... ja INGET...
O idag kommer min kusin på besök...
Så imorgon får vi göra ALLT på en dag...o sedan är det att stå i köket...o laga mat...

Så ja jag är lätt stressad.....




Rummet då....





Rummet nu..
Sen har jag gjort lite tavlor nu när jag bara satt rakt upp och ner..





Jag har inte hunnit fota nu när allt är uppe.
Men det kommer bilder på det också..
Nej snart kommer Dennis hem med Kussen...
Planet har landat för länge sedan, men han har int kommit ut än..
Så jag hoppas han kommer snart...
från en stressad Silla


Kommentarer
Anja

Wow vilken skillnad. SÅ FINT! :-)

2010-12-23 @ 00:12:59
URL:
Miss S

så fint det blev...har din kusin kommit? fick du handlat det skulle? god jul om vi inte hörs och hälsa alla...många pussar och kramar

2010-12-23 @ 22:38:23
URL:
Malte

Dennis kan fortfarande. Jag har lärt han allt :))))))))

2010-12-23 @ 23:45:05
URL:
sabine

Wow! Skitfint blir det ju! Men är det Krilles gamla rum eller det rummet tjejerna delade, eller?

2010-12-24 @ 06:29:54
URL:
Silla

Krilles gamla...

2010-12-26 @ 10:52:43
URL:
Anna

Nämen OJ vad fint. Vilken förändring! vad nöjd du måste vara!! Och jätte fina tavlor, hade velat ha sådana i Isabelles rum men hon vill nog själv ha några med lite mer färg :) Vad kreativ du är!! Gott nytt på dig och familjen!

2010-12-30 @ 23:22:54
URL: http://anushka.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: