Alla hjärtans dag

Skrivet den 2010-02-14 kl 13:38:26 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag är det alla hjärtansdag..

En dag som affärerna vill tjäna pengar på och en dag som gör massa människor ledsna för att dom tror att det är viktigt att få något på.
En dag som folk vill skryta till sina vänner " vet du vad min pojkvän gjorde för mig)

Sen en dag där man ska tala om att man älskar någon...
Hm...
Kan man inte säga den vilken  annan dag som helst måste man ha en dag per år för att göra det...

Iallfall..
GRATTIS eller vad man säger...



Det är många jag älskar där ute o många jag tycker väldigt mycket om.

Ohh ja vi "firar" Alla hjärtans dag ändå om jag har emot den..


Kommentarer
Miss S

Grattis på alla hjärtans dag till dig och din familj och alla andra som läser här...tycker det är kul att det finns en sån här dag...det behöver ju inte kosta skjortan...vem blir inte glad av att få en present...vi blir ju som små barn när vi får presenter...själv så hade jag nog uppskattat oxå om man hade fått en handgjord sak som ingen annan har eller en upplevelse...så vad fick du?

2010-02-14 @ 18:25:31
URL:
Barbro

Jag älskar dig!!!!!!

2010-02-15 @ 00:59:50
URL:
Silla

Och jag älskar dig..

2010-02-15 @ 21:20:06
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: