Ännu en dag..i mitt liv

Skrivet den 2010-02-16 kl 11:02:21 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Nämen, har man inget bra foto på sig så får han leka lite med det så det blir lite roligt i allfall..

Dagarna går det händer inte så mycket här förutom jobb.

Sen ska jag på kurs snart: Riktigt intressant o roligt..
Snart kommer höstlovet/sportlovet o då har vi alla barn hemma. Riktigt mysigt.
Har blivit tillfrågad att stå på påskmarknad med så det ska jag tacka ja till..

Sen kan jag stava till Morsan men jag tänker inte när jag skriver o därför blir det mossan.
Dennis dör av garv varje gång han läser min blogg.
Nu ska jag sätta mig o smycka lite har beställningar som jag ligger efter med, måste ta tag i det.
Skulle behövt en praktikant som hade gjort, blöjtårtot o smycken så jag hade hunnit med allt.
Snart är Mysan o Ken större så jag kan jobba mycket mer. ( ändåom det känns som om jag är igång dygnet runt)
Nu framför sig har man några födelsedagar, Barbro, Maggans, Milos och 2 kompisars. Jag som inte tycker om kalas eller andra tillställningar.. Men jag får bita ihopa o vara glad o fira dom...

Nej min mamma har inte träffat Mysan än om ni undrar. Idag är det 9 månader sedan. HELT SJUKT!!!

Sen vill jag tilllägga att Dennis vill ha en till Bebis, någon som vill ställa upp för honom??
Säkert Sabines fel för att hon var här med Luna.
Ja varje gång han tar upp det säger jag: Ta en whisky det hjälper...
(vänta nu!!! Kanske därför han säger det för att jag ska säga Ta en whisky!! Nästa gång ska jag säga något annat)



Kommentarer
Barbro

Höstlov???

Bara att säga att klart vi ska ha en liten =) men ingen sex på 10 mån typ, o sen kan ju jag inte dricka så då tycker inte jag att du ska dricka heller...

2010-02-16 @ 16:08:21
URL:
D

Jag tycker att Barbara ibland har riktigt dåliga förslag till Silla....

2010-02-16 @ 16:12:04
URL:
Silla

hahah höstlov.. men menar februari lov /sportlov.

2010-02-16 @ 21:31:25
URL:
Miss S

skaffa fler barn vet ja som kan hjälpa dig med smycken blöjtårtor och allt annat du sysslar med...lite barnarbete skadar inte

2010-02-17 @ 01:25:36
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: