Lilla My

Skrivet den 2010-02-25 kl 00:23:02 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Lilla My är sjuk igen... Så det blir inget dagis i morgon...
Hon han varapå dagis 3 dagar..
Imorgon åker Ken hem till sin pappa en vecka men flickorna stannar till på Söndag..

Idag hade jag Sabina på besök, hon blev förälskad i ett armband och ett par örhänge som hon fick i present..

Dessa örhänge mycket snyggare i verkligenheten..
Sen ringde hon o berätta att hon fått beröm för dom...tyckte jag var trevligt..
Iallfall det var så roligt att ge henne dom i present för hon beställde massa smycken
till sig själv och till sin bästa vän.. sådå tyckte jag att klart du ska ha lite bonus..

Nu har jag legat o tittat på Extra extra o skrattat..ja och blåsningen med Johan Glans verkligen roligt..
Roligt just för att han är sååååå snäll....

Nu ska jag sova eller försöka sova för jag vet ju inte hur natten blir med stackaren...

Fresten: Min mamma ringde idag o frågade om hon fick komma nästa vecka ( hon ville komma söndag men då är ju jag inte hemma).
Jag höll nästan på att trilla av stolen.

Ohh tack Sabina för alla skratt idag..

PS! Idag fick jag en chocklad ask.

Trodde ni av Dennis...

Nej då Av Malte med orden: Förlåt att jag väckte dig i morse. Inte min mening..
Ja ni som känner mig vet ju hur arg jag blir när jag blir väckt..
O Malte råkade väcka mig med att han knackade på dörrenkl 0645 i morse..
JAG VAR GALEN då "också"
Men klart jag förlåter dig Malte med en sådan fin present..
Hallo hallo Malte..

VILL BARA TILLLÄGGA::: Alltså det betyder inte Malte att det är okej att väcka mig igen..;-)

Kommentarer
Malte

Hallå hallå där. Bara att ge dig en större choklad ask nästa gång man väcker dig.

2010-02-25 @ 20:45:09
URL:
Silla

Malte den måste vara JÄTTE stor då...

2010-02-25 @ 23:56:25
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: