Stol efterlyses

Skrivet den 2010-02-17 kl 20:34:48 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink


Har någon av er en överbliven stol ni vill bli av med. (Kanske du Barbro?)
PS! Helst trä stol för jag ska måla om den...

På påskmarknaden jag ska stå på kommer vi som står där ha en liten rolig tävling. Vi ska påskpynta en stol. Sen ska folket få rösta på snyggaste/coolaste påsk stolen... Sen ska dom säljas o pengarna går till hemlösa katter.

Jag har en ide` hur jag vill göra. Ska försöka få D att hjälpa mig han har så roliga ideer och brukar vara super på just pyssel tävlingar. Ni kommer kanske ihåg limon av frigolit...
Det är bara en av sakerna han gjort.
Han e super duktig på sånt coh går verkligen in för det när han ska göra något.


Ja jag har en månad på mig, så den kommer säkert bli cool..
Klart jag kommer visa er foto på den...När den är klar...
Sen får ni väl komma o rösta på den...hehhehe

Kommentarer
Barbro

Jag har en klaffstol om du inte hittar något annat, men kolla på secondhand istället...dom borde ha för någon tia...

2010-02-18 @ 00:33:59
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: