En vanlig Tisdag...

Skrivet den 2010-01-12 kl 14:38:36 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink



Här är bilder på mina underbara barn. Ken när han är på fotboll, Cilla tog foto på honom.
Och Mysan o Krille från julen..som Cilla med har tagit..

Idag är det tisdag o jag har jobbat både måndag o tisdag.
Ikväll ska jag ta tag i smyckandet för ag har lite beställningar nu efter jul som måste göras.

Idag blev vi äntligen av med volvon så nu finns det plats för en ny bil till mig... Ha ha ha så rolig jag var nu då...
Julen har åkt ut här ifrån idag... Granen är den ända som finns kvar men den hämtas inte förren på söndag så det står där med bara ljus.... ( LION hämtar våra granar, så bra så slipper man klippa ner den)
Nej nu är det snart dags att hämta barnen från skola o dagis sen det vanliga.. Middag med massa mys innan läggdags..
Idag ska jag o Ken spela pingis med hans nya pingisrack, jag kommer ihåg att jag alltid gjorde det med krille när han var liten...Det var dags händelse varje gång vi kom hem.
Mat och sedan ner i lokalen o spela. Nu har vi satt upp ett bord där uppe i spelrummet och spelar där.

Ni är dåliga med komentarar på min blogg, ett tag tänkte jag.. VARFÖR ska jg fortsätta blogga tills jag gick in och tittade hur många det är per dag som läser min blogg o det var väldrans många..
Jag ligger aldrig på mindre än 200st... så jag undrar vem alla dessa är...

Nej nu ska jag packa ihopa och ut i snön. Idag har det snöat väldigt mycket här i BARA men inte alls som sist.
Jag älskar snö, men jag älskar inte att vara ute utan mer o titta på det genom fönstret.



Kommentarer
Miss S

så fina barn....

2010-01-12 @ 23:38:31
URL:
Barbro

Jag läser varje dag, men kommenterar bara när jag vill, kan o känner för det...så som du bloggar typ ;)

2010-01-13 @ 00:17:40
URL:
Silla

Tack Miss S..



barbro, är jag kass på att blogga?? Ska jag blogga mer?? He he

2010-01-13 @ 10:05:02
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: