Fredagsbesök

Skrivet den 2010-01-15 kl 21:57:32 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Nu har jag sett alla Johan Falk filmerna. Jag tyckte dom var jätte bra.. Igår såg jag 3an o 4an och imorse kl 08 kollade jag på 5an..
Ja tycker man om sådan filmer så ska man se dom alla... men i ordning...

Idag fick vi besök av Sabine o Milo.. Barnen var så gulliga idag o lekte så fint..

Härs tår dom o pysslar o ritar lite..

Vi gör ju mycket själv... Här ser ni en bilbana som är väldigt populär här hemma.
Helst om man kör bilarna väldigt fort..
Man kan ha kartonger till mycket...

Dom e så söta när dom leker tillsammans med dockor.
Milo är super snäll mot mysan hela tiden..

Idag fick Sabine massa kramar av Mysan ..Hon som inte är så glad för att krama
någon annan än systrar o bröder o mamma o pappa...

Sabine sköte sig jätte bra idag också.. Hon var riktigt snäll.. Titta här:


Men hon klagade hela tiden på mitt strykjärn..
vadå är det något fel på det???

Det har jag haft sedan jag flytta hemifrån..
Jag var 16år då..
Inget fel på det alls Sabine.. skrattar....

Hon förstod varför jag aldrig stryker och hon förstod varför krille fick spel på det när han strök sina skjortor varje dag..

Nej nu är det tvn som gäller... Ha en bra fredagkväll...

Kommentarer
sabine

Ha ha ha...du har fått mig (eller ditt stykjärn, har fått mig) till att inte tycka om att stryka längre...muhahahaha.. Eller det går ju att stryka med. Men jag förstår att du inte har TID att både jobba, ta hand om barnen och stryka...för det tar såååå lång tid med din "järnklump" från 1700 talet!!

2010-01-16 @ 08:31:41
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: