Hos maggan

Skrivet den 2010-01-03 kl 13:55:25 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Igår var vi hos maggan, det var riktigt mysigt..
Här kommer lite bilder..
Tack Mike för bullarna i morse men allra mest för "under fläkten"...
Det är så guld värt när man som rökare får röka under fläkten, jag får ju inte göra det alls hemma..Jo om jag står naken under den.. Men hur mycket naket vill man stå när det är kallt..INGET ALLS precis..

Förlåt Maggan för mitt hostande i natt du har säkert inte fått sova något alls..


Här sitter barnen o myser..

Mys favorit, att få sitta i knät på Linn är bara så guld värt..

Här har vi lilla Tummen...jätte sött här försöker Tummen rymma..

Familjen Bengtssons julgran..

Tinger var på äventyr hos Maggan, han märkte inte ens att jag fångat honom på bild..

Så än en gång tack för att jag fick KINESA hos er..


Kommentarer
sabine

Mmmm...vilket myspys!!!

2010-01-03 @ 16:12:09
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: