Lera o smycka

Skrivet den 2010-01-20 kl 19:40:38 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag har det varit städning o jobb hela dagen.. Men med pingis pauser o Wii pauser..
Jag o D spelar pingis minst 1 gång i timmen.. Hur ska jag klara mig utan det i morgon..
I och för sig kan jag spela på Wiiet men det är inte samma som i verkligheten...

Sen hämtades Mysan från dagis o då blev det middag sen sitta o pärla lite...

Hon vill göra allt jag gör...så hon börjar tidigt...
BRA tycker jag...

Här står Mysan o prövar sina halsband..

Detta blev favoriten idag... från hennes sida..

Här sitter Mysan o väntar på att D ska komma hem..

Nu är det lera som gäller på samma gång som hon tittar på Teletubbis...

Så såhär ser det ut just nu...Precis innan läggdags...
Jag sitter o surfar runt o mysan leker med lera o tittar på Teletubbis...


Måste bara berätta att idag.. Ringde Min kära mamma o berätta hur ensam hon tycker att hon är..
Så sa jag ... BUSSEN gå direkt hem till mig så det är bara att komma..
Sen sa jag... Du vet du om att du inte träffat My på 8 månader...
Men hon menade på att bussen är för dyr så hon kan inte komma...

Helt jävla sjukt...ja då får man sitta där ensam....
Så ibland finns de dom som har en mormor men som inte känner sin mormor. För mormor bryr sig ändå inte.
Fattar inte det alls, o helst när jag tänker på min egen mormor som gjorde allt för oss.
Som var den bästa mormor man kan ha...
HELT jävla sjukt...


Kommentarer
Maja

My, du gör jättefina halsband och du klär i dom så fint.

2010-01-20 @ 21:39:12
URL:
Barbro

Ja har man en såååå sjuk mor, så ska hon fan sitta själv, så är det bara!!!



Kan inte My göra ett halsband till mig....ett långt =)

2010-01-21 @ 02:17:44
URL:
D

Eh silla det måste ha blivet något fel här.. Jag hade ju den bästa mormorn som fanns.. Har vi samma mormor?? Är inte det olagligt?

2010-01-21 @ 08:27:35
URL:
e-k

Fina bilder på en mysig tös.



Att vara mormor, jo det är ju efterrätten i livet. Samtidigt tycker jag ha respekt för mig själv att få vara Eva-Kerstin och göra det jag känner för som inte var möjligt när mina barn var små för då var det ju alltid DE som gick i första hand.

Så jag gör inte ALLT som din mormor gjorde men jag älskar dem och är med dom när jag har ork och lust i alla fall så gott som en gång i veckan och då blir det oftast kvalitetstid.



Kommunikation........hm, det finns så mycket outtalat och säkert hos Mysans mormor också. Fråga rakt ut, vet jag.



Kram

2010-01-21 @ 18:20:07
URL: http://www.steeperz.com
e-k

Trist, så trist när det ska behöva bli så i familjen. Inte lönt då att lägga energi på det, alla gör vi våra val, men det är väldigt ledsamt.

Om du orkat (det hade jag inte alltid gjort) läsa mitt långa inlägg idag så förstår du att det just nu i min familj råder djupa dalar.



Styrkekram

2010-01-21 @ 18:33:09
URL: http://www.steeperz.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: