Lite bilder från

Skrivet den 2010-01-23 kl 14:01:51 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Fredag kväll o Lördag morgon..

Dansa är ju det bästa vi i denna familjen vet...

Här fortsätter det..

Mysan i full gång...Alltså jag borde sätta in en filmsutt på det.
Hon är bara så bäst när hon dansar..


Det blev lite varma mackor vid tvn...

Här är syskonen...

Så här spännande var det i handbollen igår..
En hockytröja o en fotbollströja fick duga..

jajjjajjajaj Mållllllll 27-27 hoppas dom vinner..Men det gjorde dom ju inte...Som vanligt

När mysan lagt alla sina "barn" så är det dags att nanna själv...


Dennis gjorde ny lera idag..

Sitter alla oleker innan vi ska ut o åka pulka..





Titta här kommer jag...
Vi hade bara 2 pulkor men tog en badmadrass o den var roligast att åka
på... Långt gick det o snabbt gick det...



NU ska här tittas på fotboll o bakas o så ska jag göra soppa...
Ungarnas älsklings soppa..Rosu....

Sen ikväll kanske...

Kommentarer
D

Dom där vita bubblorna på fotot där Mysan dansar är det spöken?? Jag orkar snart inte mer isåfall. Dom tittar på mig när jag sover, dom sticker taggar i mina tår när jag sover, dom håller på att bråka i hallen på kvällar och nätter, och dom finns i speglarna så jag inte vågar titta i dem.. Och nu håller dom på att dansa med ungarna också.... Fatta vad läskigt det är jag pallar inte mer jag måste ringa ghostbusters så vi blir av med snyltgästerna..

2010-01-23 @ 15:15:49
URL:
Silla

Dennis Slå på ORB... Så ska du få veta vad det är..

Puss Love you..

2010-01-23 @ 15:19:41
URL:
Barbro

Spökena här hemma sa att du jobbade undan bra, dom tycker att du var duktig. =))

Tack Mr D!!

2010-01-23 @ 16:36:42
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: