sommar o sol o vi har kort tajt kjol

Skrivet den 2010-01-21 kl 22:41:02 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink


Idag längtar jag väldigt mycket till sommaren.. Eller i allafall VÅREN...
Längtar tills värmen kommer.. Är trött på detta kalla just nu..
Sitter med värsta huvudvärken just nu.
O nu på tv sa dom : Vintervädret fortsätter..Närmen va skojigt då..NOT..
Hade jag haft massa pengar hade jag åkt iväg på en vecka till ett varmt land o ladda batterierna..
Nej en kaffe med cigg kanske hjälper..
Ha det gott så länge..
o Jag måste ta tag i min smycke sida, för just nu har jag bara hållt på med annat viktigt...

Ken kom hem idag, underbart o skönt o bara av att titta på Mysan o Kensan när dom leker är underbart..
Men saknar min Krille här hemma jätte mycket..
Saknar att sitta o prata på kvällarna med honom..
Stackare idag sa han till mig: DU BEHÖVER INTE RINGA VARJE DAG FLERA GÅNGER..he he
Jo Krille det behöver jag, jag är din mamma som saknar sitt älskade barn jätte mycket så JO jag behöver ringa.

Har faktiskt hittat ett jobb som det stod SILLA på  som jag suttit o skrivit till idag.. Ett jobb som jag verkligen kan tänka mig att ha. Så nu ska jag bestämma mig för om jag ska maila dom min CV eller om jag ska skita i det och fortsätta med att jobba med taroten på heltid..
Kanske därför jag har huvudvärk för att jag inte vet riktigt vad jag vill.
Ibland trivs jag attjobba hemma i bland tycker jag att det är för jobbigt att alltid vara hemma.
Det finns både fördelar o nackdelar..
Stora fördelar är just när barnen är sjuka. Att man ändå är hemma. Nackdelarär att man tappar mycket av det sociala livet.
Nej måste bestämma mig till i morgon...

Natti alla o hoppas våren är hos oss snart...
Imorgon kommer flickorna, vi är alltid lika glada när dom kommer.

ps! Fråga Maggan vad det är för datum idag.....he he he

Kommentarer
Jeanette

Tror att Maggan är den sista man ska fråga om datum. Muhahaha.....

2010-01-22 @ 10:53:41
URL:
Silla

haha ja om hon tror att det är den 11 feb den 22 Januari så tänk vilket datum hon tror det är den 16 Mars..

2010-01-22 @ 11:35:45
URL:
Jeanette

Den 16 mars plockar hon ner påsksakerna, då är nog påsken slut enligt hennes almanacka =))

2010-01-22 @ 12:22:09
URL:
Silla

Hahha så sant så...

2010-01-22 @ 12:53:29
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: