Surt!

Skrivet den 2010-01-30 kl 23:11:07 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Så sur jag blir.. 
Jag skulle sponsra med 20 halsband med skyddsänglar på och 20 presentkort. Till en mässa...Ink 300 visitkort skulle delas ut..

Så fick jag ett mail precis där det stod så här:

Det är med stor sorg jag skickar detta brev till er för att meddela att vårt besök på mässan i Göteborg den 6-7 mars är inställt. Skälet till detta är att vi helt enkelt inte får någon kontakt eller respons från mässarrangören trots att vi gjort vår del till 100%.  Lotta och jag såg verkligen fram emot denna helg där vi skulle få möta många av er, både nya som gamla bekantskaper.
Vi skickade ikväll iväg vår uppsägning av plats då inga underlag är skickade till oss på vad vi har beställt, inget fakturaunderlag som beskriver hur mycket som kvarstår av vår skuld efter inbetald anmälningsavgift. Vi har heller inte fått någon bekräftelse på att anmälningsavgiften är mottagen. Sista dagen de ska ha sina pengar är 31 januari. Hur ska vi hinna det då inga transaktioner görs på helger vad vi vet i alla fall.

Trots åtskilliga mail får vi inga svar, och de enstaka svar man fått har varit korta och utan relevant  information. Även när jag ringt och talar in på telefonsvarare och ber dem ringa upp är det ingen som gör detta. Flertalet mail är skickade där vi gång på gång specifikt fråga HUR mycket skall vi betala in? Inget svar. Det mest oseriösa i det hela är nog att när man går in på deras hemsida nu har priserna plötsligt höjts, och detta efter att folk anmält sig. Hur skall man veta vad som gäller?

Jag hoppas inte att det finns fler som råkat ut för samma behandling. Och gör det så hör gärna av er till mig då detta inte får förekomma. Man har som arrangör ett ansvar, stort sådant!

Ni som valt att sponsra till mässan kommer att få enskilda mail gällande retur mm av era visitkort, presentkort och produkter mm.  Det här känns mycket ledsamt att skriva och jag förstår mångas besvikelse för den är även vår.

Ja så det var verkligen riktigt surt..


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: