Torsdag natt

Skrivet den 2010-01-08 kl 00:03:39 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag har jag haft en telefonkväll... Suttit i nästan 3 timmar o snackat med en vännina... Mycket trevlig...och det var väldigt länge sedan jag kunnat göra det.

Kl är 23.57 och tvätten är kvar på bordet...tyckte någon skrev att han tar det direkt och hade det varit jag så hade det aldrig blivit taget... Så imorgon när vi vaknar ska jag ta det "" DUKTIGA JAG "" he he

Fredag i morgon super skönt...

Nej nu ska jag gå o läsa klart min bok som jag avslutar med idag... Sen får man skaffa en ny..Någon som läst något bra som kan rekomendera någon??

Natti ses imorgon troligtvis...

Här har My precis ätit Pizza som "morbror" Staffan kom och bjöd på.
Hon har tagit på sig sin krona och känner sig väldigt fin...

Mamma snabba dig och fota för pappa gör något dr borta som jag vill titta på..



Kommentarer
Miss S

hmm...kan väl inte ha varit så jävla trevligt...det var ju inte med mig du snacka....vilken söt liten prinsessa:)..det är bra lär henne tidigt vad glitter och glamour är för nåt...så hon kan ställa krav när hon blir stor..hmm fast det tror jag hon redan gör...hehehhe...kamizar:)

2010-01-08 @ 19:07:46
URL:
Silla

Miss S du har så rätt så..Här hemma bestämmer Mysan.. Punkt slut!!

2010-01-09 @ 23:27:30
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: