I have a dream

Skrivet den 2010-07-09 kl 23:43:59 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Det är att familjen o jag ska kunna åka utomlands...Jag har sådan lust att sälja varenda en pinal i detta hem för att kunna åka iväg..Ingen kan förstå hur mycket vi är värda det.. Igen...som inte gått i våra skor dom sista 2 åren.
Tänk att bara vakna upp och hitta ett presentkort hos Ving på en 25.000kr o 10.000 lösa kronor i sin brevlåda.

Nej precis... det händer aldrig...inte mig i allfall...den turen har inte jag.. för jag har bara otur när det kommer till TUR..

Men det är min dröm o drömmar kan ingen ta ifrån en.. Sådan tur är.. Synd bara att verkligheten hinner ifatt en hela tiden..

Varför e det inte sådana som jag som vinner på lotto?? Eller triss?

Ja jag säger bara I HAVE A DREAM.............

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: