Israel

Skrivet den 2010-07-09 kl 23:33:50 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Tråkigt nog hade ja precis en tripp till Israel.. Min mosters man itsek hade dött..
KL 17 på tisdagen fick jag ett samtal av min moster ( som står mig väldigt nära) att hennes man kommer att gå bort när som. Jag slängde mig på planet dagen efter..Jag kom fram kl 15.00 o tyvärr dog han kl 07.30-
Så jag han inte säga farväl. Kl 16.30 var det begravning, så har dom det där nere. Inom 24h ska personen begravas. Så den han jag till...
Det var ingen rolig resa men jag är glad att jag åkte ner för både min mosters skull och för att vara med på begravningen..
Här kommer lite bilder , jag har inte fotat så mycket faktiskt o många foto är privata..


Galitis 2 söner med kompis,,
Jonathan den lille och Idan men grön töja.

Min moster, min kusin o söta jag...

Här sitter vi o slappar lite..

Jonathan o Idan igen..

Min kusin med sin man..

Itseks gravplats..

Här harvi lagt hans skor i en krtong o gått ut för att bränna den..
Man bränner alltid skorna där och ger bort klädera.




Här i Jonathan ute på promenad ( Cykling)

Slappekväll dagen innan jag ska hem..

Bara mys...

Idan sitter o leker... jag ska snart lämna dom..

Ja vad ska man säga.. Antingen var dom ledsna för at jag skulle åka hem.. Eller bara längtade dom tills jag skulle åka..hehe

Här lämnar jag den heliga marken...

Så här glad blev Mysan för alla sina presenter...

Detta var en hemsk hemresa..Dom kollade mig i 2 timmar...BOKSTAVLIGEN I 2 timmar.. Först fick jag betala 112 dollar för 4 kg för mycket bagage..
Sen handla jag på taxfree...ja för rätt så mycket pengar..o vad händer..Jo när jag mellan landar i Österike..
Så tar dom allt ifrån mig...jag fick nte ha med mig något på planet..
Fan då började jag böla...Då kom hela veckans gråt..Ringde hem till The D o grät som ett litet barn.
Bråkade som fasiken gjorde jag med min dåliga engelska..
Men men...så kom ihåg när ni reser... HANDLA INTE PÅ TAXFREE...Dyrt är det också...
När jag komtill köpenhamn så kundejag ejköpa biljett till tåget så då fick jag betala 205 kr på tåget istället..

Men Sen kom jag hem o vad jag längtade efter min familj...


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: