Läs ej om du vill läsanågot roligt.

Skrivet den 2010-07-14 kl 17:09:38 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Är inte så glad idag... Jag känner mig som den fattigaste råttan på denna jord...
Har gjort det ett tag  nu o det e inget roligt.
Vi skulle ha åkt med barnen på måndag till Highcaparall men tyvärr vi behöver vart enda en krona...
Så det blir ingen liten resa tyvärr..
Nej nu ska jag sörja, o livet är jävligt orättvist...

Från en som bar vill böla idag....HATAR alla fucking räkningar o allt som har med pengar att göra.
Min lägenhet fuckade upp mitt liv totalt...
Ja jag e arg besviken på livet...det är inget roligt alls. BARA överleva är jag så trött på...

tänk o vinna på lotto 50.000 jag höver inga miljoner.. ( klart jag vill ha dom men ag behöver inga) jag vill bara ha så jag slipper gråta mig till söms hela tiden.
 

Kommentarer
marie

Jag vet hur det känns...men det var annat som fuckade upp för mig.

Men jag vet Silla, det kommer snart bli bättre för dig, jag har en stark känsla av det, det är snart bättre. Och visst är det kul att kunna åka med ungarna...men de är böjd med det lilla...låna ett tält och slå upp i trädgården och tänd en brasa och grilla korv och marchmallows, läs gamla kalletidningar och ät massa popcorn, ordna en skattjakt...rita en karta och göm en skatt så kan de ha skattletning, gå på upptäcktsfärd, åk på loppisar och fynda smågrejjer, sätt ut annons om att byta hem med någon i ett par dagar, ta metspöna och fiska, ordna våffelkalas, gör egen glass, kom hit ;) Det löser sig gumman, barna nöjer sig oftast med lilla

Massa kramar på dig!!!

2010-07-14 @ 20:18:07
URL:
Silla

Allt det gör vi..Me a jag vet du har rätt men fasiken.. kan man inte få vara klöver lycklig någon gång;-)KRAM

2010-07-14 @ 20:37:33
URL:
marie

jooo jag hoppas det...jag vill bli rik på både pengar å kärlek...som sagt, drömmar av silver drömmar av guld :)

Kram

2010-07-14 @ 21:03:11
URL:
sabine

Skulle precis skriva som du Silla. ALLA dom saker Marie föreslo...Det gör ni redan! Ni är ju superduktiga med barnen. Man har alltid roligt med er!!! Barnen uppskattar sådana små saker lika mycket som en High Chapparall tur!!! Men jag förstår helt o hållet vad du menar!!!=( Men efter regn kommer sol!!!=) Vänta du bara!!!!! Puss o bamsekram till dig (fast du inte tycker om kramar) =)

2010-07-15 @ 07:22:18
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: