Lista

Skrivet den 2010-07-25 kl 10:41:42 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
2. Hemnyckel och cykelnyckel.
Vilken svordom använder du mest?
Shit ..Men försöker sluta med det nu när My har börjat säga det.
Äger du en iPod?
Nej..
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Älskar att fota och önskar jag blev bättre på foton själv.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Boys II men Igår super dålig var den.
Har några av dina vänner barn?
Ja, nästan alla..
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Köpa…ja en resa..
Har någon någonsin kallat dig lat?
ha ha ha ha ofta…
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Chokladmjölk, men jag använder bara mjölk till kaffet.
När var senast någon stötte på dig?
Det var ett tag sedan, men är inte så attraktiv på marknaden längre. ( eller det kanske handlar om att man inte är ute längre)
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Flumraider ( den man sitter o åker på vatten)
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja jag vet att några gör det, och jag leker bara dum som om jag inte vet något.
Tittade du på tecknat när du var liten?
Det gör jag fortfarande!
Hur många syskon har du?
2 systrar o 2 bröder
Äger du några band t-shirts?
Ha ha nej….
När flög du senast?
2v sedan från Telaviv
Läser du för skojs skull?
Jag läser mycket.
Pratar du några andra språk?
Ja det gör jag och förstår några andra språk.
Har du en stationär dator eller en laptop?
Båda.
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Tyvärr just nu handlar det bara om önskningar.
Vilka läder har du varit i?
Danmark, Tyskland, England, Spanien, Holland, Belgien, Norge, Polen, Israel, Österrike, Kroatien, Serbien, Makedonien, Slovakien, Tjeckien,  
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Aldrig!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja faktiskt..
Vad har du med dig in på bion?
Dricka, popcorn.
Vem var din favorit lärare?
Yvonne Blom i 5an..
Vilken är din favoritlåt just nu?
Jag har så många så jag vet inte.. Men its over now blir aldrig gammal för mig.
Vem pratade du senast med i telefon
Lana
Har du nånsin varit kär?
Ja
Kan man va kompis med ett ex?
Beror nog på varför det tar slut och hur lång tid det gått sedan uppbrottet. Kanske inte kompis men jag tycker man kan prata mm..

Vilken är din favoritfärg?
Svart
Hur många kuddar sover du med?
2 st men någon har byt ut min och tror väl inte jag märker det men det gör jag. För jag älskar hårda kuddar.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Kärlek.. hmmm.. förälskelse kanske!
När grät du senast?
I går.
När fick du senast en puss?
För 10 min sedan av Både Ken o My.
Vad kan vara det mest avtändande hos en kille?
Fulla killar.
Finns det någon som vet allt om dig?
Ja det finns det.
Tror du på änglar?
Ja det gör jag.
Hur många par skor har du?
Hm…ja du kanske 25
Vem fick du senast sms ifrån
Sofia
Vad har du för väder?
Blåsigt kommer säkert regn senare.
Vad är du just nu?
Jag vet inte, vill inte känna efter.
Vart är du just nu?
I köket och är i en slags bubbla.


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: