Uteliggare

Skrivet den 2010-07-30 kl 14:51:13 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag var sista gången jag frågade Dennis om han verkligen ville att det skulle vara slut mellan oss. JA det var det! Han ville inte att jag skulle återvända.

En knäckt och ledsen Silla men så är det. Så vi har separerat. Mitt liv känns som ett helvete just nu. Min trygga familj som inte var så trygg som jag trodde. Den är i massa pusselbitar i mina ögon.

Jag har gjort vad jag kan nu.. Mer kan jag inte göra…jag måste gå vidare.. ONT gör det. ONT för att jag verkligen trodde på detta. ONT  för jag mister Dennis, Rebecca och Emilia 3 personer som jag älskar.

Just nu bor jag lite här och lite där, letar för fullt. Från och med måndag har jag fått 3 boende. En etta i Sjöbo, 1 litet hus i Vellinge o 1 litet hus i HÖÖR…

Ingen av dom ställena vill jag bo på men måste ha ett av dom.. Ken börjar skolan den 16de o jag vet inte alls vad jag ska göra.

Jag vill ha mina barn hos mig varannan vecka. Flyttar jag till Sjöbo kan visst Ken börja skolan där men då är det My som drabbas, Flyttar jag till HÖÖR Drabbas båda barnen, flyttar jag till Vellinge så drabbas båda barnen… VA FAN SKA JAG GÖRA….

Hade jag haft bil o körkort hade allt varit mycket lättare..

Än så länge är MY kvar hos Dennis, för jag kan inte gå runt med henne o sova här och där.

Ken är hos sin pappa till Torsdag som vanligt..

Vad händer vad fan e det som händer….

Men nu står jag: med en väska med kläder, inga barn, inget tak över huvudet.

Jag fixar det, jag vet om det. Men fan jag är en UTELIGGARE…40år o 3 barn o går runt med en väska..

 

HELT JÄVLA SJUKT………


Kommentarer
Annie

Snälla söta ... tänker på dej ... jag finns här ... Kan jag hjälpa dej med nåt??? Hör i så fall av dej ..



1000 kramar o tankar till dej o barnen

2010-07-30 @ 17:39:21
URL:
sabine

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2010-07-30 @ 19:21:06
URL:
Anja

Jag fattar ingenting! När hände detta? Varför?



Fruktansvärt jobbigt. Lider så enormt med dig.



:-(

2010-08-01 @ 23:46:08
URL:
Miss S

jatte trakigt att behova lasa detta...ar verkligen ledsen for er alla ers skull...tyckte ni passade ihop...ett trevigt, glatt och roligt par...fick alltid ett gott skratt...alla sma tjafsar ibland...tyckte verkligen om att komma till er...tack for en sista gang hos..njot verkligt...kommer att sakna dessa stunder...manga pussar och kramar till er alla

2010-08-02 @ 13:21:29
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: