27 Juni

Skrivet den 2010-06-27 kl 23:35:59 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag åker poolen upp men innan den fylldes så ville barnen leka med vatten..













Så då var denna dagen slut..

Men vet ni...
Idag ville Dennis spela golf.. kompisarna ringde o ville ha med honom:
Klart sa jag.. Men då vill jag att vi åker utomlands ( det är alldeles för länge sedan) o Dennis sa Jaaaaa okej...
Jag har hittat billiga resor till kreta ja det är det billigaste jag hittade men så är det i Augusti..
Så vi får se om det blir av eller om vi väntar till December o skiter helt i julen..
Vi kan ju inte trolla fram pengarna..Men det är en dröm jag har o vill ska gå i uppfynelse.
Hela familjen... Ohh så skönt det hade varit...o roligt....

50.000kr önskar jag mig...då hade hela min sommar blivit LYX...
Kreta med hela familjen.
Baakken med hela familjen
High caparall med hela familjen.
Andra små utflykter med hela familjen.
Ätit gott o mått gott
Ja så lite men ändå SÅÅÅÅÅ MYCKET för det växer ju inte på träd precis..
inte efter dessa 2 svåra år som vi haft... Ja fy det önskar jag inte ens min värsta fiende...

Kan ni fatta:: Jag diskar hellre för hand varje dag flera gånger per dag än att köpa mig en ny diskmaskin för att jag så gärna vill kunna åka iväg.
Jag tycker faktiskt jag är värd det...
Ska ni åka iväg? Vart isåfall ??



Kommentarer
Maja

Oj va många fina bilder.. och många söta barn!

2010-06-28 @ 00:52:00
URL:
Miss S

tycker ni behöver och förtjänar en resa...ni har slitit hårt

2010-06-28 @ 10:21:13
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: