Luna´s tavla

Skrivet den 2010-06-10 kl 23:03:21 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink





Jo fresten... Jag sitter ju o rensar här bland mina foto..
Så såg jag dessa..
Jag glömde ju meddela att denna tavla fick Luna i namngivningpresent...
Jag tycker den är mycket snyggare i verkligheten än på bilden...

Så vill ni ge en tavla till någon..så besök hennes hemsida hon som gjort det..
Ja jag kan inte måla eller rita..bara smycka...

HEMSIDA TILL TAVLAN   PS!!! Jag fick den väldigt snabbt, bra inpackad så jag rekomenderar verkligen ett besök på  hennes sida...

Jag tycker hon målar jätte fint.. o som jag tror ( om dom inte behöll sanningen för sig själv) så uppskattades tavlan..



Kommentarer
sabine

Ha ha ha..."om dom inte behöll sanningen för sig sjlv" Ha ha. Jooooo den blev verkligen uppskattad!!! Verkligen en fin gåva. Passade perfekt som namngivningspresent!!! Den är såååå himla fin. Den är till och med uppsatt redan. Den hänger över hennes säng i sovrummet!!! Passar perfekt där!! Tusen tusen tack ännu en gång!!!



Ps. många av gästerna har också kommenterat hur fin den var!!!ds

2010-06-11 @ 11:28:13
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: