Midsommar afton..

Skrivet den 2010-06-27 kl 22:29:17 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink


Syrran "Barbro"...När vi sitter o tittar på när dom dansar.. ( jo jag dansade lite men
sen ville inte mysan längre)

Sabine, Ken o Milo

Årets Puss..

My Rebecca Inca Ken o Kens klass kompis...S..

Mysan trött, dansen var kl 12....precis när hon brukar sova middag...


Kub går varmt här....

Idag mötes Jag o The D...Ja jag vann så klart...
Sen möte Jag o Ken Dennis o Emilia...Precis vi vann...



Sill bordet...

Efter en massa lekar VANN brossan "PALLE"...GRATTIS...

Milo o Mysan väljer ut vad dom ska dricka...



Har har vi andra åkt ut...
Sabine, Krille, Dennis o Inca kvar...

ha ha ha hur rolig ser inte jag ut då...

Men kolla Krille...hahah han ser lika rolig ut som jag...

Några av gänget...

Milo o Mysan...dom är så goa tillsammans...Leker jätte fint..

Ken o Lana... Ja kom igen då...

Här var grillmaten...




Lilla rök rutan









Svägerskan o Syrran

Söta kusinerna..Luna o Milo

Grabbarna Grus...
Krille, Staffan o Palle...




Syskon kärlek...



Nämen vilken min ha ha ha



Brossorna spelar boll..

Vilo pause

Rebecca o Sabine...

Ser du mig?? För jag ser dig mellan fingrarna..

Milo o Mysan igen... Dom är hela tiden tillsammans...



Det var en riktigt trevlig o lyckad midsommar. JAg älskar att leka en massa o det gjorde vi..
Sen gav jag uppdrag till gästena..
Barbro: Skulle ge beröm för alla killars vackra ögon..
Lana: Skulle flytta på glasen o säga: Dom står bättre så här..Jo då både Staffan o Dennis blev irriterade på henne.. hehehehe
Sabine Skulle ta toapapper hängande därbak efter varje gång hon gick ut från toaletten tills någon sa till henne o tog bort det..
Palle: Skulle fnissa som en tjej varje gång någon talade med honom o sedan svara som vanligt.
Staffan: Skulle be efter vaselin: Har du vaselin för mina läppar är så torra.
Krille: Skulle berätta om sin frimärkssamling om och om igen.

Jo gästerna kom kl 12 o gick kl 00 väldigt trevligt var det. Men ojj så mycket mat vi hade över..Ja alla gosis o chips han vi inte ens sätta ut...

Ja tack för en lyckad midsommar, super trevligt var det...



Kommentarer
Anja

Åh vad härligt det ser ut. Blir VRÅLHUNGRIG när jag ser all maten. Så kul med lekar, haha. :-)

2010-06-27 @ 22:38:03
URL:
Marie

Gud så härligt det såg ut!! Vad du planerat å donat. Och vad dillar du om att du behöver gå ner i vikt, du är supervacker som du är!

Och jisses vilken kock du är...maten såg underbar ut!

Kram på dig

2010-06-27 @ 22:56:43
URL:
Barbro

Jaaa maten var verkligen jättegood, åt så mycket så jag somnade hahahaha...tack för en jättefin midsommar =)

2010-06-28 @ 00:31:08
URL:
Silla

Anja: Ja jag älskar att ha lekar..

Marie: Det var Dennis o Brossans förtjänst med maten det var dom 2 som lagade all mat. Jag fick bara njuta.. eller det heter jag var lek tant..

Barbro: tack Själv...

2010-06-28 @ 08:35:26
URL:
Miss S

Tack för den goda maten, roliga lekarna och ett glatt och trevligt sällskap som fick mig på bättre humör:)

2010-06-28 @ 10:18:21
URL:
sabine

Jättefint inlägg, fin dag, god mat...bla bla bla....MEN du glömde skriva att det var JAAAAG som vann ballongleken....OCH uppdragsleken....Ja du kunde berätta om Palles vinst...Men du glömde mig va?va?va?va?va?=)

2010-06-28 @ 20:25:35
URL:
SILLA

Sabine vann uppdragsleken.... SABINaE vann ballongleken.. Sabine vann Palleskärlek...

2010-06-28 @ 22:40:11
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: