Blommor

Skrivet den 2010-06-24 kl 00:09:00 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink


Idag har vi varit ute o plockat blommor som vi ska klä midsommarstången med o göra
kransar.
Barnen tränade idag så vi lämnade dom i Pildammarna o sedan körde vi hem till Sabine o vad fick vi där en super god dessert "Jag vet ej vad det heter taracotta" eller något sådat.. haahahhaha Ja o alla sover så jag kan inte fråga någon. Men gott var det..
Det blev en snabbvisit men trevligt..

Imorgon blir det en lite stressig dag, handla ,förbereda, klä, jobba, hämta baren på dagis o skola, städa, mm mm.
Men det får man väl ta...

Ajjjjj pga min solbränna....

Ja idag e allt fixat med lekar o annat. En lek jag skulle vilja ha hahahhaha bara jag tänker på den skrattar jag.
Man är 2 lag..o så gör man en tvättlina av sina kläder den linnan som blir längst vinner.
Kan ni se oss i underkläder på gräsmattan hahahhaha ja o 100% hade ju killarna varit nakn för dom bryr ju inte sig alls...hahahahhahahaahah Våra grannar hade dött fullt med människor avkläda o garvar i trädgården...
Ja n kan ju se det framför er... hahahahhaahhahahahah JA det är SILLA humor....
Nu ska jag lägga mig natti...

Kommentarer
sabine

PANNACOTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ha ha ha ha

2010-06-24 @ 06:46:34
URL:
Silla

Jaha så hete det..hahhahhahah

2010-06-24 @ 07:51:19
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: