En dag med mysan..

Skrivet den 2010-03-24 kl 21:46:47 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Men kära lilla Emilia...Stackare...Snäckan så ont det gjorde i mitt hjärtanär jag läste ditt inlägg.. MEN lilla gumman va orolig du måste ha blivit...

O vet du...MYSAN älskar dig jätte mycket också..för hon frågar efter dig hela tiden...O kallar pådig isömnen..


Mysan leker ca 15 min på förmiddagen och 15 på eftermiddagen..
Men iallfall så säger hon Milo hela tiden och Emilia hela tiden..
Mest kallar hon ju på Emilia men Milo när hon elite piggare..
Så idag upptäckte vi att hon döpt figurerna..
Killen heter MILO och flickan heter Emilia...
Så jag var tvungen att fota dom och visa upp dom..
Det är faktiskt första gången hon sätter namn på saker hon leker med...


Här ligger lilla Mysan... Hon sover nästan hela tiden...

Storebror kom på besök idag...Då ville hon sitta hos honom..

Så här er det ut från "vårt " rum..

DET BÄSTA är att det springer massa kaniner så Mysan har något att titta på hela tiden...

Som sagt så e hon kvar där..dennis var hemma på dagen och sov... Sen kom han ditt och jag åkte hem..
Hoppas hon komemr hem snart...

EMILIA, hon har kallat pådig hela tiden... och idag var det CILLA också hon kallade på...

KRAM Silla

Kommentarer
Maja

Usch va sorgligt det är att läsa o kolla på bilderna.. Fy, jag hatar sånt, när barn är sjuka och så. Måtte hon bli bra nu!

2010-03-25 @ 00:01:29
URL:
emilia

hoppas hon kommer hem imorgon så vi får träffa henne annars kanske vi får åka och hälsa på henne.............(=. En sak till är det lunginflammation som smittar av sig. Mamma ville jag skulle fråga om det var det fick vi kanske inte komma men jag kommer än då Puss My och hela familjen <333

2010-03-25 @ 15:31:56
URL:
emilia

vad är det hon har på kinden när hon sitter i storebrors knä?

2010-03-25 @ 15:34:39
URL:
Silla

Nej Emilia, det smittar inte... Och hon har en slang där... Men syre i...Så hon har fått hjälp att andas..

Hon kommer hem i morgon... PUssar o kramar...

2010-03-25 @ 19:15:22
URL:
Miss S

så skönt att hon är på bättrings väg...kramizar mysan pysan

2010-03-25 @ 20:33:58
URL:
Lena

Åh så skönt att My verkar på bättringsväg. Ville inte sms och störa idag....Kramar

2010-03-25 @ 20:47:14
URL:
marie

men lilla gumman så söt och så liten...men skönt att höra att hon får komma hem. Efter mediciner finns det inget som läker som familj och kärlek.

Sköt om er

Kram

2010-03-25 @ 21:25:57
URL:
Jane

Ush stackars lilla tösen! Ligger ni på barn UMAS? Tycker mig känna igen utsikten från fönstret. Har varit inlagt en hel del med Leon sen han föddes.

Hoppas lilltjejen mår bättre snart!!

Och nä, det är inte du på bilden, det är Jag! =)

2010-03-26 @ 08:28:43
URL: http://gumpen.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: