Inte varje dag..

Skrivet den 2010-03-07 kl 00:35:57 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Nu är det söndag o helgen har gått...
Nu kommer jag ha väldigt lite tid till att blogga.. så det kommer inte bli inlägg varje dag..
Jag har så mycket på G framöver så den tid jag får över kommer gå till familjen.
Men visst kommer det inlägg men kanske 10 på en dag o så inget någon dag..

Jag har huvudet fullt med saker så jag har riktigt blogg torka, men sådant jag har i huvudet just nu, kan jag inte skriva  om här. Det kommer nog senare...

Ibland vill man bara skriva ner allt som häner ochallt som ska hända,menman måste tyvärr tänka att det är ju faktiskt internet och allt syns på internet...

Nej nu ska jag göra annat...

KRAM SILLA

PS! Ken gjorde ett test idagsomgår runt på bilddagboken..Tjejerna hjälpe honom.. manskulle goggla o ta bild nummer 4 mm mm.. O frågan var: Hur kommer du se ut när du är 40år..
Ja så i allafall när testet var avklarat o han skulle ta fram bilden som kommer komma upp så hör jag bara hurdom började skratta o tyckte det var MAGISKT..( undrar vem dom har det efter) för den bilden var Krille..
Ja Ken var helt chockad att hans bror fanns på googel bilderna..
Men testen var ju riktigt kollt..jag vet inte hur det går till men typ
skriv ett djur på googlel plusa med det och det och gör så och så och sedan ska du ta fram bildnummer 4 på sidan 1 o bla bla ochdär kommer krille upp..

ja riktigt skojigt var det...

ha en bra SÖNDAG....
KRAM SILLA


Kommentarer
e-k

Känner igen mig. Ibland både vill man skriva och inte skriva i bloggen.



Ta en sak i taget Silla och lycka till med ditt planerande.



Kram

2010-03-07 @ 19:54:19
URL: http://www.steeperz.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: