Kristian

Skrivet den 2010-03-26 kl 22:57:06 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Näste man är alltså Kristian , en spelare som Lilla Torg tror får sitt stora genombrott i år.
Krille som han kallas värvades till Lilla Torg från BK Olympic..Krille är en riktigt bra forward med bländande teknik och har en speluppfattningen av högsta klass.

Namn: Kristian

Ålder: 23 år

Civilstånd: Flickvän

Yrke: Säljare

Tidigare klubbar:Malmö FF, Heleneholm, IFK Malmö, BK Flagg, Limhamn, Sjöbo, BK Olympic

Trots att andra klubbar jagade dig valde du Lilla Torg FF. Varför?
Verkar vara en bra klubb och hade några vänner i klubben. Sen var både jag och Lilla Torg intresserade och så bor man inte så långt ifrån planen heller.

I Olympic fick du spela högerback, men du värvades till Lilla Torg som forward. Hur kan det komma sig att du inte fick spela forward i Olympic?
Personligen tycker jag att jag är mycket bättre forward, men Hulda tyckte jag passade bra som högerback och att jag inte hade flåset i 90 min som höger mittfältare, men känns bättre som anfallare och det ska jag bevisa i år :)

Hur tycker du truppen ser ut så här långt?
Den ser spännande ut. Inte många utifrån som tror vi kommer klara oss men det är jag övertygad om att vi gör.

Är det någon spelare som imponerat på dig så här långt?
Fredrik Crepin

Hur tror du det går för LT i årets div 2?
Topp 4

Vilken är din starkaste respektive svagaste sida som fotbollsspelare?
Mina bästa sidor är min teknik, spelförståelse och styrka.
Svagheter är snabbheten och konditionen, men klarar mig bra ändå haha..

Har du något personligt mål i år?
10 mål och att vi blir topp 4.

Varför ska man som åskådare komma och titta på Lilla Torgs matcher?
Kristian Legiec ska ju spela? Haha nej, men vi kommer spela rolig och bra fotboll typ som Barcelona :)

Vad är din dröm inom fotbollen?
Att bli proffs så klart, alla fall i Allsvenskan:)

Vad gör du på fritiden?
Umgås med flickvän och familj. Sportar även rätt mycket med vänner.

Vad gör du om 10 år?
Sitter i min trädgård i Barcelona och njuter med mina barn och min fru :)

Välkommen till LT och lycka till under året
Tack för det!


Hemsidan tackar Krille för pratstunden.
Vi passar även på att önska Krille lycka till under 2010 och ser samtidigt framemot att få se hans goda teknik på plan.

Hemsidan Kan ni läsa samma text...

Kommentarer
Miss S

super bra krille...go for it;) och grattis!!!

2010-03-27 @ 00:29:32
URL:
Barbro

Låter mycket fint!!...ser fram emot ett spännande 2010 =))

2010-03-27 @ 12:28:05
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: