Betong

Skrivet den 2010-05-27 kl 21:48:18 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag kom Maggan o Emmy på besök... Det blev både middag o fika.. Vi satt ute hela dagen.. Super skönt...


Maggankörde lite gymnastik med barnen...
Som ni ser på bilen ovanför denna, så skulle dom dra ut sig med att hålla i fötterna...
KOLLA MY...

Hon ville ju också vara med och göra som dom andra gjorde...
Men hon tog fel fötter... Vi skrattade så vi inte visste vart vi skulle ta vägen...

Dom lekte o hade skojigt...INGA bråk...det älskar vi..


Här e Ken när han klättrar....

Barnens fika.. Dajmtårta och giffel med kanel...

Mn det bästa utan allt... Emmy ville inte hem. Hon ville stanna här o sova..
Det hade gått om det inte varit skola imorgon..
Men i allafall hon o Kenstack o gömde sig..
BAKOM soptunnan, jag tar kameran utan att dom ser mig o bara fotar.. Jag ser själv inte dom, Men jag visste att dom gömt sig där...
O KOLLA in Emmys chock när hon hör att kameran tar en bild..
Det blev en sådan perfekt bild på hennes min... Där ser man bara lite av Kens huvud...



Kolla här vad The D gör... Han ska måla plankor där i helgen..Sen ska jag leka med betong där.
Så tältet får nog vara uppe i några dagar...

( Eller ska vi pimpa det och gifta oss i det, för det räcker nog pengarna till ;-) )
Nu har vi ju alla barnen i helgen så då passar det ju perfekt att slå till ju...

Iallfall så ska jag göra en massa betong prydnader, men mest fat av rabarberblad..

SILLA EN HELT VANLIG DAG:::

Ankorna kommer ju flera gånger per dag... Om dom inte stannar här hela dagarna..
Så är hon väldigt tjock just nu..
Silla- Ser du Dennis så tjock hon e.. hon kommer nog snart födda massa ungar..
Dennis- Silla!! Det är en ANKA och vad lägger ankor??
- Ja just det! Ägg..
O det var helt tyst, vindstilla så alla grannar har väl hört vad jag sa..För Dennis var inte precis på den sidan av trädgården som jag stod på...
DENNA BJUDER JAG PÅ...
Men vill ni har fler så får ni betala ;-)


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: