Bilder från idag...

Skrivet den 2010-05-14 kl 23:07:41 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jag har en massa bilder som ligger på hög som borde varit inne på bloggen för länge sedan..
Men vi kan börja med dessa..



Mysan sitter o tittar på film med henne på...
Som jag bara satt ut på facebook..

Här sitter dom Emilia o Mysan o tittar...

Skip-bo går varmt här hemma..
Emilia o Ken spelar...

Sen kom söta Emmy o trollade för mig...
Ps! Ser ni disken där bak som är diskad..
Alltså jag diakr nog 4 gånger om dagen MINST... JAG HATAR DET..

Mysan leker med lera... Medans Maggan o Jag fikar..

Luna o Milo o Sabine o Palle kom med på besök idag...
Här håller Emilia på med Luna.
Emilia släpper allt när Luna kommer, hon tycker så mycket om henne..

Milo fick inte lekaså mycket med Mysan idag.. För hon sov nästan hela tiden
när han var här..Men här skulle dom kramas innan dom skildes åt..Men det blev ingen kram...

För han stack efter Palle...

Men en som inte kunde stika var lilla Luna med sin nya coola jacka..
Lika tuff som sin mamma... För dom har samma jacka nästan...

Sen har jag gått o trott att det är Söndag hela dagen... Så jag blev super glad när jag fick veta att det var fredag..
så jag har 2 dagar till godo känns det som...




Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: