DR FISK

Skrivet den 2010-05-14 kl 22:31:31 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Dr Fisk

 

En dag satt jag o Sabine o pratade..

Jag: Ni måste följa med o bada i sjön till sommaren..Vi brukar vara där påkvällarna! Jätte mysigt.

Sabine: Nej aldrig i livet! Jag e skit rädd för fisk vid fötterna.

PLING PLING PLING

Silla Fick en ide: DR FISK

Jag kunde inte sluta tänka på det, jag ville bara att Sabine skulle köra hem ( inte orda grant då) så jag kunde ringa D och berätta vad Sabine skulle få i födelsedags present..

Men Sabine satt lugnt kvar och babbla på.. När hon åkt kommer D hem. Jag nästan slänger mig över honom och berättar. Vi skrattar så vi håller på att trilla av soffan.

Jiippiiii tänker jag Sabine fyller ju år om några dagar.

Sabine ringer på kvällen jag säger:

Jag vet vad du ska få av oss i födelsedags present!

Sabine: Vadå? Men jag fyller ju inte år fören i September!

AMEN skojar du… Jag trodde det var nu i MAJ, nej det är Jenny ( sabines syster) Ja ja…

Då ger jag dig den nu ändå..

Sabine har varit så nyfiken på vad det är så hon fick första bokstaven D F.

Sabine gissade o gissade men hon hade aldrig rätt..

Dagen D kom och jag tog SABINE till DR FISK

Här kommer lite bilder, ni som vill kan ju titta på filmen också.

Alltså Sabine visste inte om att jag filmade…

http://www.youtube.com/watch?v=Oovd5zJ7ysw


När Sabine kom hade jag fiskespöet frame ( Nej krille det är det lilla, men ingen rulle till)
Sabine skrattade o sa ska vi Damm fiska...
Nja...det kan man väl säga..

Sabine jätte glad innan vi kör...
Jo hon var glad i bilden med, men det ända hon sa flera gånger i bilen var:
JAG TÄNKER INTE ÄTA GRODOR
Hmmmm Va fasiken får hon det ifrån...* Ja just det hon e ju super rädd för grodor med*

Här sitter Sabine o njuter av fotbad ( som mjukar upp fötterna) o så får hon massage
för ryggen..
Ohh va hon njöt hela tiden... TILLS....

Det var dags att stoppa i fötterna hos fiskarna.
Det tog henne 10 mininnan dom åkte i..
Under tiden gråter SABINE, hon skrattar och skriker..
Ja jag kunde ju inte hålla mig, jag skrattade ju så jag ville kissa på mig..
O det ända jag ville var att filma henne.. MEn jag hade Luna..
Men Lunaville bara tillsin mamma...( så jag fick chansen att filma utan att Sabine visste det)

Här har fötterna åkt ner en liten bit.. SABINE skriker o gråter..

Här säger jag.. NU fotar jag då ler SABINE..
Men vad hon inte vet är ju att jag har lite på film... hahahahhahaha

Nu har Sabine fått slappna av lite och fötterna har åkt ännu längre ner..
DEtta var nog Sabines värsta 15 min i sitt liv...

Vad jag trodde var att hon skulle kunna följa med på kvällsdop i sjön..
Men nu vågar hon inte alls..
Så jag har skrämt skiten av henne ochdet var ju inte min mening ;-)
Iallfall så fick Sabine mjuka fötter.. som hon bara älskade sedan..

OCH DÅ SÄGER HON :: SILLA KOM OCH KÄNN PÅ MINA FÖTTER...


NEJ jag tror inte det va!!! Jag som har sådan fobi för FÖTTER.....


Tack för en underbar dag Sabine.. O Super Tack för dagen på stan med Late o massa mys.. Det var verkligen underbart och roligt...



Kommentarer
Anja

Hahahahaha så jävla bra! Som jag garvade. Stackars Sabine. ;-) Men hon fick ju lena, mjuka fötter!



Och du Silla. Vänta bara. När du fyller år så kanske Sabine ger dig en kurs i pedikyr. Då menar jag en kurs där du lär dig UTFÖRA pedikyr. T ex på nån gammal gubbe/tant med långa, böjda, gula tånaglar! ;-)



Sabine, ett tips bara! ;-) Silla gillar ju kurser, hehe.

2010-05-14 @ 23:47:56
URL:
Silla

ANJA nu får du inte vara elak mot mig... skrattar.,.



Ge inga förslag till Sabine...

2010-05-14 @ 23:58:00
URL:
Anja

Hihi, tror nog att Sabine redan ruvar på hämnd ;-) Du borde kanske resa bort kring din födelsedag Silla. ;-)

2010-05-15 @ 00:33:49
URL:
marie

Gillar skarpt den svartvita bilden på Mysan, så fin bild!!

Ååå är det vännen du berättade om? Jäklar vilken snygg brud, girlpower innanför murarna!!!! ;)

kramkram

2010-05-15 @ 21:12:20
URL:
Silla

Marie visst är hon snygg... Det är brossans tjej..Så han har god smak ;-)

2010-05-16 @ 09:29:49
URL:
Marie

Inte Sabine... Utan Sabina..



He he he...nu fattade jag vad du menade...

2010-05-16 @ 12:09:28
URL:
Silla

Silla skulle det ståoch inteMarie...Det skulle stå till MARIE

2010-05-16 @ 12:10:14
URL:
sabine

Så det är inte jag som är den snygga bruden...det är SabinA eller vad?=)

2010-05-16 @ 18:24:12
URL:
Silla

Båda e snygga ;-)

2010-05-17 @ 09:07:56
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: