Facebook

Skrivet den 2010-05-20 kl 23:01:55 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jag var en av dom som hamnade i facebook träsket.. Jag hade bestämt mig för att inte hamna där men blev beroende ;-)... Ja man kan kalla det vad man vill... Men det var roligt..Det gjorde mina dagar medans jag jobba lite roligare...

Men nu går jag inte ens in där.. JAG SKREV NÅGOT SOM INTE SKULLE SKRIVAS DÄR o det blev inte populärt.
Det tråkiga med hela historian handlar ju om att jag har inte skrivit något dumt om någon, eller skit snack eller något elakt. Utan jag skrev: Usshh Lillsyrran har krockat idag. Gipsad hand,men mår bra stackare..
Jag skrev det för att jag var glad att INGET mer hände henne, jag skrev det för att hon fanns i mina tankar då. Jag skrev det för att jag började tänka på att TÄNK om hon hade försvunnit ifrån mitt liv, sina barns liv, sin mans liv. Jag var glad att det enda som hände förutom att hon blev mörbulltad var en gipsad hand, efter att ha blivit påkörd. Så då delade jag med mig det med mina vänner på facebook.

MEN det var fel , det blev inte så populärt.. O nu känner jag att det är inte roligt längre. Måste jag tänka på vad jag skriver där kan jag lika bra skita i att gå in där. Vad har jag där att göra om jag ändå inte får skriva vad jag vill på MIN SIDA...
Ska jag behöva tänka att kan jag skriva att den ska komma idag, men tänk om den andre läser o blir sur och kan jag skriva så och så.. NEJ...sådant skit pallar jag inte...

Då bara fortsätter jag leva som förr..UTAN FACEBOOK...

Funderar på att göra lösen här med...Så kan jag iallafall fortsätta skriva vad jag vill här.



Bilden har inget med inlägget att göra...
Ville bara sätta in mina små älsklingar här... För jag tycker om den bilden.. Och dom givetvis..

En dag när dom var ute o fiska...
Tror faktiskt inte att dom fick napp...för dom har inte berättat om DEN STORA FISKEN... Så jag frågar inget ;-)






Kommentarer
Annie

Men vad Silla ... Vad var det som var fel med det inlägget??? :-O

JAG förstod hur du menade iaf!! VEM kan ens missförstå?!

KRAM

2010-05-21 @ 07:40:53
URL:
Miss S

så söta de är...tycker att du får skriva vad du vill och känner...upp till var o en att läsa...är man nyfiken så får man ta det...ja och precis det är din sida...om det är nån som du addat så ta bort dem...så är problemet löst;)...kram på dig och hälsa din syrra..tack o lov att inget hände

2010-05-21 @ 13:23:33
URL:
Anonym

Jag fattar inte faktiskt, vad du gjorde fel alltså. O ja brukar inte va trög så du måste ha märkliga facebook vänner...

Ja är inte ens med längre, i slutändan bara det fuckar upp ens liv när ens "vänner" inte tror man är en person längre utan bara en facebook sak som ska hängas ut till allas beskådning...

Mejl är skitbra!!!

2010-05-21 @ 18:28:50
URL:
Maja

Vilka sockertoppar de är!

2010-05-21 @ 23:02:34
URL:
Anja

Undrar oxå vad som var fel med inlägget och vem som blev sur över det och varför? Vad trist att du inte ska vara kvar på fb, du som tyckte det var så kul och det är det ju.



Jag tänker lite på vad jag skriver men det som du skrev hade inte jag heller kunnat förutse att någon kunde reagera på.



Däremot blev min väninna superbesviken häromveckan när hon och hennes man äntligen fått sitt efterlängtade barn och en avlägsen släkting som fått veta via omvägar gick in och berättade det på min väns sida, innan hon själv fick en chans.



Såna saker är ju lätta att räkna ut att någon kan bli arg över. Jag hade blivit rasande!



Jaja folk är olika. Tycker du ska skita i detta och fortsätta hänga på facebook och skriva det DU vill.



Kram kram



Anja

2010-05-22 @ 00:27:08
URL:
D

skrota fb och använd dina trädgårdshandskar istället, och lägger du ner bloggandet också så kanske du tom hinner slita lite på dem

2010-05-22 @ 21:22:43
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: