Myspyst

Skrivet den 2010-05-21 kl 23:07:56 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag hade jag o Mysan en ensam kväll hemma..BARA hon och jag...
Så hon fick lite gott gott redan på fredagen.. ANnars brukar det vara på lördagen vi har det...

När jag fotade det  så ville My att jag skulle fota hennes älsklings hund med

Så den kommer här...
Denna och Tigern och en apa är mysdjuren hon tar med sin till dagis varje dag..

Ikväll när jag skulle gå och röka så hadevi besök..

Ja jag blir lika glad varje gång jag ser djur inne i trädgården...
Ankorna kommer ju 3 gånger per dag o ska ha mat.. Nuhar igelkotterna vaknat o ska ha mat.
Jag tror jag har bytat liv med min syster förr var det hon som alltid var glad när djuren kom till henne.
Nu är jag blivit "vuxen" är det jag som blir glad.

Ikväll sitter jag o tittar på olika saker man kan göra i sommar.
Helst av allt skulle ja vilja resa men de har vi inte råd med. Tänk er 4barn o 2 vuxna resa utomlands + fickpengar. Plus alla andra dagar som viska ha mat och räkningar mm..
Nej man får gå och hoppas man vinner på lotto ( alltså jag spelar aldrig) men man kan väl drömma sig bort ändå.



Jag såg bara tjecker i den matchen..
Inga alls slovaker var med..
Men jag kan tycka att det är orättvist att 2 länder spelade mot Sverige..
Inte konstigt dom vann...

Ja det var lite från mig denna fredagskväll...

Snar hoppas jag The D kommer hem..Så jag har någon att berätta alla mina skämt för idag.
Han e så trött på mig när jag skämtar och skrattar som fasiken åt mina egna skämt..
Jo jag gör ju faktiskt det och tycker själv att jag är roligast i världen..

Sen har jag fått en massa RIM sms av en kompis idag.. Ja hela dagen...
Det sista var:
Silla, hon vill bara pilla. men dennis säger nä, för han vet att han ligger i lä.
Denna brud rockar fett, men det är ju ganska lätt. Om hon inte får ihop det rätta rim, så fixar vi bara det med lite lim. Godnatt , min fina skatt...
Ja jag har hur många som helst i mobilen..

Jag försökte skicka tillbaka.. MEN hon skrattade så hon troligtvis kissa på sig för jag kunde visst inte rimma.
O jag som tycker att jag e så bra på det...
Så nu sitter jag och övar så när The D kommer hamska jag öva på honom..


Jag trodde man kontaktade mäklare och inte mäkare.
( ska jag säga som stavar fel hela tiden ha ha ha )




Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: