Ohhhh

Skrivet den 2010-05-20 kl 23:17:51 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Vad jag skulle vilja vissa er Luna`s namngivnings present... Men jag kan inte sätta ut den förren efter "dopet"..

Men jag e glad för den iallafall...

Varit på utveckligsamtal med Ken, allt va bra!

Nu ska jag bara komma på vad jag ska ge Oliver på¨hans student...OLIVER...det var ju inte så länge sedan han inte ville hem till mig för jag var inte snäll...
Det roliga med mina vänners barn är att INGEN gillar mig när dom e små...o NEJ jag blir inte ledsen för jag vet att dom kommer när dom blir äldre...

Men hoppas mina barnbarn kommer att älska mig när dom e små...Ja tomnär dom blir äldre..
Jag har bestämt mig för att jag ska bli världens BÄSTA farmor och mormor...

Underbart väder det har blivit.. Jag är så glad för det...

En sak till jag bara måste få skriva av mig...
På väg till Dagis så står det en sådan super fin mopedbil..Den e så super fin så varje dag när jag hämtar o lämnar så stannar jag vid den o tittar.. O drömmer mig bort att ägaren kommer ut och säger.
-Hej
-Hej!
-Tycker du om den?
-Ja,jag har en dröm ..Att kunna köpa mig en sådan.
- Här,ta nycklarna! Jag har köpt bil, den som står här. ( det är en likadan nästan bara en bil)
-Menar du allvar?
-Ja absolut..
Så bara kör jag där ifrån...

Alltså e jag sjuk ihuvudet som drömmer mig bort så?? Är det bara jag som gör det?
Ibland tänker jag: tex när jag går o handlar att det ska springa fram en och säga.
Du är vår 1000 kund idag alltså får du handla för 10.000 ja eller en summa..

Alltså jag älskar att drömma mig bort... För att bli lika besviken efter en stund igen.. ATT det verkligen inte är så i vardagslivet..Hallo SILLA Vakna!!!

Men jag kanerkänna att det är underbart att drömma sig bort.... PRÖVA VET JA!!!


En bild på hur jag tror jag vill ha det i hallen...


Kommentarer
marie

jag är också en drömmare, drömmer mig bort titt som tätt om allt...det är skönt att göra, men som du säger...Vakna! ;)

Kram

2010-05-21 @ 08:38:29
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: