Vägmärke

Skrivet den 2010-05-14 kl 19:40:22 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Just nu är ni inte många som vet att jag pluggar till Körkort...
Jag bara läser o läser men nu har jag kommit till sidorna om BILEN... Precis det är här jag har lagt av varje ång för när jag pluggat till mitt körkort..För det är ju så tråkigt..Ja det är så tråkigt så jag inte pallar ta upp boken ens..Men denna gång har jag bestämt mig för att inte ge upp..
Jag får inte skita i det, jag måste fortsätta..
Jag får bita ihopa och lära mig om bilen...Jag får lära mig hur allt funkar på en bil... INNE I BILEN... Som om inte jag tar o skiter i det ..fattar inte varför man ska kunna det...
Man fixar ju bara en försäkring så stannar bilen så ringer man o får en hyrbil unde tiden tills någon annan fixat det.. Svårare än så är det inte...

Men NEJ DÅ... här ska man plugga o stå i....något som är skittråkigt... Allt annat i boken tycker jag är roligt men just om BILEN...kan jag vara utan....


PS! Nej jag har inte börjat en bilskola än...Men jag har börjat plugga..



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: