Här kommer det.....

Skrivet den 2010-11-17 kl 21:59:00 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Lite av vad jag handlade på Ullared...Alltså jag handla mycket mer, men det kommer upp då och då.. Massor e julklappar så det kan jag inte visa..
Men det som andvänds nu kan jag visa..
Det är bara några av lyckorna..för dom andra kommer upp senare...



Stor står på golvet..




2 st hänger i körsbärsträdet.. Man ser knappt dom he he he

"lilla" står på fönsterkarmen..

Medelstor..

Ja dom ska inte hänga där, men jag ville vissa er dom...Så söta...

O när jag tänker på söta så måst ejag visa dessa... Som e super söta..


Här har vi med 2 små till...

Och här e lite av mina kläder, resten är nerpackat så barnen kan ge mig presenter..
Men här e 4 skjortor, och ett parbyxor o ett linne..
Jag har blivit helt skjortgalen..
Tycker det är super skönt att gå i..skojorta med tajts.. NICE....

Ja då fick ni se lite iallfall..
Barnen fick massor..

jag viskar : Jag vill dit igen den 24e nov..med Sabine...men ja vi får se..

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: