Läkare

Skrivet den 2010-11-22 kl 09:10:50 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Läkare...

Jag är en av dom som bråkar för att mina barn ska få den hjälp dom behöver, på sjukhus och läkarcentraler..
Men idag gick musten ur mig...
Jag BEHÖVER en läkare NUuuuuuuuuuuuuuuu..
Med mina problem så kan jag få en tid den 8 Dec... Hmmmmm...

Men hör du inte, jag svimmar, jag är så trött så jag bara vill sova hela tiden, bla bla bla.. Jag drog upp hela listan..
Jo då jag hör dig,drförfår du en timme med läkaren så hon kan titta på dig ordentligt.
Men jag tappar all mitt hår innan den 8 Dec..
Oj då, ja då får du en tid den 2 Dec istället..

Det känns tryggt att veta, att behöver man en läkare så får man träffa honom 10 dagar senare..
Så dessa 10 dagar framåt, (om jag överlever) så jag oroa mg ännu mer, tappa mer hår, ta mig till Malmö och köpa något UPPÅT**SKÄMT**...för jag kan ju knappt hålla mig vaken..

Systemet känn tryggt!!!!!!

Idag är i allfall Mysn o pådagis första dagen efter att ha varit jätte dålig.
Ken i skolan,Flickorna i skolan..
O jag borde jobba, får se hur jag klarar mig idag...Skulle bara vilja sova...

Hoppas ni andra får en bra dag...
Ska troligtvis öppna min mail idag som jag inte öppnat på ett bra tag...
För det finns bara massa VART ÄR DU? HALLO? När jobbar du??
Usshhh ska nog ta ledigt en väldigt lång tid...så jag kan hämta mig o piggna till...



Kommentarer
Annika

Hemskt att man inte får vård när man behöver det!

2010-11-22 @ 14:57:12
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Anonym

GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG!!!....Många pussar och kramar från mig och min familj

Stackare som måste må så taskigt på sin stora dag...krya på dig...och du sök akut om du måste...vänta inte tills du svimmar och slår i huvet nånstans...puss..puss

2010-11-22 @ 17:14:34
URL:
Miss S

GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG!!!....Många pussar och kramar från mig och min familj

Stackare som måste må så taskigt på sin stora dag...krya på dig...och du sök akut om du måste...vänta inte tills du svimmar och slår i huvet nånstans...puss..puss

2010-11-22 @ 17:15:30
URL:
Marie

Stackare...jobba när/om du orkar...annars får du väl tala om att du är sjukskriven!! Är man sjuk så brukar man vara det.

Massa kramar

2010-11-22 @ 17:31:15
URL:
Jasmine

Låter som att du inte mår bra - alls. Vad är det som har hänt? Hoppas att du snart mår bättre och att du med läkarens hjälp kan bli helt frisk.



Kram

2010-11-22 @ 18:05:28
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Maja

Gå till annan vårdcentral eller ta en privat läkare. Du kan också gå på lördag till sjukhuset i Lund.

2010-11-22 @ 22:13:20
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: