Godmorgon..

Skrivet den 2010-10-28 kl 08:43:47 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink



Idag på dagis har dom MASKERAD och My ville kl ut sig till Pippi...
Fotot är taget i går..


Men idag har hon håret som Pippi..Hon var så glad att gå idag...
Det första hon säger är: Jag heter inte My jag heter Pippi.. he he


Världens största spindel kröp i går på väggen...
Bläääää Dennis fick hoppa upp ur badet för att ta den, jag vägra...

Nu ska jag ta min 2 kopp kaffe o försöka göra nytta idag...Har inte blivit så mycket nyttigt på dom andra 2 dagarna... Vi får se...

Snart har vi alla födelsedag
Silla
Emilia
Dennis
Krille
Jul
Nyår
Rebecca
My
Så det är dags att börja titta efter vad man ska köpa.




Ha en bra dag så länge själv ska jag nog sticka o köpa 2 nya däck ;-)


Kommentarer
Annika

Åååååååå fyyyyyyyyyyyyyyyyyy vilken läskig spindel. Jag har en likadan på rymmen hemma nu... skitläskiga!

2010-10-28 @ 09:41:33
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Annika

Hihihi så söt hon är... underbar!

2010-10-28 @ 09:42:35
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Annie

Vilken helt underbar bild på My! :-D

Den får du spara till hennes student! ;O)

2010-10-28 @ 12:53:29
URL:
Miss S

så fin hon blev...hoppas man får se henne i flätorna oxå...skit bra bild...håller med super bild till studenten

var köper man de däcken...har ingen bil men kan köpa dem ändå och sen sälja på blocket...bara man får erbjudandet:)

2010-10-28 @ 18:29:12
URL:
Silla

Ja Annie där sa du något....



Miss S: Har du sett på vår garage uppfart jag har skaffat 4 däck idag ;-)

2010-10-28 @ 21:14:27
URL: http://sillas.blogg.se/
Maja

Pippi blev sååå fin på bilden!

2010-10-28 @ 21:58:22
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: