Krona

Skrivet den 2010-10-05 kl 22:18:41 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink




Denna ska jag köpa på Ullared när jag är där, tycker den e super snygg o kan tänka mig hur snygg den är medljus eller blomma i... Riktigt snygg....
Kostar säkert knappt något...
Ohhhhnu vill jag dit...
Denna burk ska jag också köpa till tvättmedel


Skulle egentligen jobba´nu när hela familjen sover för att My e hemma o sjuk..Men jag är alldeles för trött så det får bli att jag surfar runt lite istället som jag inte kunnat på 2 veckor...

Kommentarer
Miss S

jag vill oxå ha en sån burk...köp en till mig...trodde kronan var till ditt bröllop...

2010-10-05 @ 22:25:59
URL:
Silla

hehehehe...



Ja klart jag gör...

2010-10-05 @ 23:15:59
URL: http://sillas.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: