Ken sjukhuset

Skrivet den 2010-09-27 kl 09:15:18 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

I dessa dagar nu har vi varit på sjukhuset..Ken har opererat bort mandlar och polypen...

My belv sjuk så The D fick stanna hemma med henne medans jag varpå sjukhuset med Ken.


Här sitter vi på bussen till Malmö...
Vi skulle vara hos doktorn kl 10...
Min lilla gubbe är rätt så nervös...

Detta är väntrummet, he he ser ut som om Ken har stenen på huvudet,
men det bara blev så..jag passade på att ta foto snabbt på honom...

Väntrummet, bra för barn...ja dom lite mindre.. Så vi satt mest och läste olika tidningar...
Vi kom in till doktorn och allt gick bra...
Sedan hade vi en lucka till kl 14, då ringde vi Krille o Cilla och bjöd dom på mando..


Ser nihur jag skrapade tallriken.... he he älskar madosmat...

Cilla smet en liten stund tidigare från skolan, så vi kunde ha tid att sitta o äta i lugn o ro...

Kl 14 blev vi inskrivna...
Vi fick åka hem på permiss för att komma tillbaka dagen efter..
Dagen efter så fick ken bada på sjukhuset så att han skulle vara ren till op...
Han tyckte badkaret var coolt, för det gick att ta upp och ner som en hiss..
( det var väldigt rent där, men sådan äckelmakare jag är med att bada i andras badkar så skurade jag nog i sönder det badkaret innan han fick hoppa i...)

Här hade vi tagit upp det...
Ja han lekte där i 30 min..
Varmt och skönt var det.. i taket hängde infravärme super skönt..
Inte som hemma kallt om man inte har en massa ljus tända...

Här hade vi bäddat klart för natten nä vi skulle sova...

Hela kvällen sen sattvi o spelade skipbo.. Ja det är ett spel vi älskar.
Jag är så glad att Ken lärde sig det väldigt snabbt, och bra är han också..

Dagen efter!
Efter op så sov Ken mesta dels hela dagen..
Här har han precis kommit från uppvaket..
Jag hade ju glömt laddaren hemma, så jag fck sitta o läsa i flera timmar.
Har nog aldrig lst så mycket tidningar i mitt liv som denna dagen...

Här har han vaknat och är hungrig.. Så han fick en glass...
Stackars Kille... Det var så synd om honom..

Men nu är vi hemma igen,och allt gick bra. Ken ärledig från skolan hela denna vecka för han får inte springa ller stirra ....


Stilla Rum, hade dom på sjukhuset också..

Ja jag vet inte vad jag ska tycka om det...
Om det är bra eller dåligt...
Här var det katolsk mässa på onsdagar..
Sedan andra religoner dom andra dagar. Men ingen Islam, det fanns någon annanstans.

Ja nu är ju inte jag troende så jag vet inte vad jag ska säga.
Men detta rum fanns i allfall....


Kommentarer
Miss S

så bra att operationen gick bra...du har nog njutit när du fick spela skip-bo i så många timmar ostört:)...hälsa kensan så mycket med många pussar och kramar

2010-09-27 @ 17:38:19
URL:
Silla

Det lovar jag...att jag gör...

2010-09-28 @ 07:14:31
URL: http://sillas.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: