Rensa

Skrivet den 2010-09-09 kl 15:14:22 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Här hemma är det rensning som gäller just nu..
TRADERA  o BLOCKET är minabästa vänner just nu...
Jag vet inte varför jag alltid rensar innan jul.. Men så blir det...

Så jag hinner knappt att blogga fö all rensande... Fattar liksom inte hur allt har kommit hit. Hur kan man samla på sig saker som egentligen är skit ett helt år för att sedan rnsa bort det igen.. ( ja riktigt så kanske det inte är)

Idag tar jag helg, för My är ledig från dagis i morgon och Ken från skolan.. Så det blir en lång helg..
En trevlig sådan...

Nej nu ska jag slita mig från datan för snart kommer The D med mysan...



SAKNAR dom, så jag får bjuda hem dom i helgen på middag.....

Kommentarer
Annika

Vi brukar göra likadant :)

Igår sålde vi min systers gamla barnkläder på marknad :)

2010-09-12 @ 14:28:42
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: