DRÖM

Skrivet den 2010-09-13 kl 09:01:07 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jag har haft konstiga samtal på sistonde. Någon som ringer och söker min son hela tiden. När jag frågade vem det är så lägger dom på luren.. Igår hände det igen. Jag har varit otrevlig som sista gångerna för att denna person ringer rätt så sent på kvällarna..
Men igår ringde han tidigt och jag var trevlig tills sist talar han polska och frågar efter min son. Jag säger att jag är hans mamma o han kan inte polska så han får prata med mig.
Då sökte han egentligen MIN MAMMA, okej... ja det stämmer att jag känner en sådan person det är min mamma.
Är det du B ? Nej det är det inte..
Är de du Silvinki "finns bara en person som kallar mig för det och det är min fader.

Men i allfall så visade sig att det var inte min fader utan det var min gudmors son som ringde. ( vem som är min gudmor vet jag inte )

Ja han ringde ju mycket för att min fader vill gärna ha kontakt med oss.. ( det är alltså en människa jag träffat en gång i mitt liv när jag var 12)
Men nu är det väl synd om honom, för hans hus har brunnit ner så han har ett nytt hus inne i hönshuset, och han har amputerart sina ben. Och hans 2 andra söner som han valde sitter i fängelset. MEN DÅ kollar vi om jag kan få tag i mina döttrar som bor i Sverige...för KANSKE dom kan hjälpa mig...Ja så känns det nu.

Iallfall så tycker ju jag inte synd om honom alls, men i natt har jag sovit dåligt för hela tiden drömde jag om att någon försökte ta sig in i huset och såga av mina ben som hämd för att jag inte tyckte synd om honom.
En jätte äcklig dröm faktiskt.. Det var länge sedan jag var så rädd på natten...

Idag är jag super trött för att jag inte vågade somna om, så jag låg vaken o lyssnade efter ljud hela natten och somnade vi 06 tiden...

Men ja så fick ni veta om min "familj" somjag inte känner... TUR E DET....




Kommentarer
Annika

Usch va otäckt!

2010-09-13 @ 22:33:48
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Maja

Wow... man blir häpen.. så lågt av din pappa, om det nu var hans idé att kontakta er. Dags höra av sig när man behöver något - verkar det som.

2010-09-15 @ 16:59:03
URL:
Anja

Jag hade aldrig kunnat låta bli att få chansen att prata med honom. Tänk om han har tänkt och tänkt och tänkt på att kontakta er i alla år men inte vågat och nu tar steget eller nåt. Ah, jag hade velat träffa honom bara för att pejla in läget. Se om jag hade rätt i min första uppfattning :-)



Hehe men jag vet att du är mkt tuffare än jag. Tuff brud i lyxförpackning. Jag är så blödig så blödig :-D

2010-09-16 @ 01:35:04
URL:
Miss S

hmm...ja jag skulle nog vilja träffa honom bara för att höra vad han har att säga och vad hans historia är...hur han tänkte...men det är svårt när man inte har varit i en sån situation...

2010-09-16 @ 16:17:29
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: