4/4 Våren är här..

Skrivet den 2011-04-04 kl 09:45:21 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

God morgon..

 

Idag är jag trött. Är ju inte van vid att stiga upp kl 07 precis.  Men Ken ska upp till skolan. Idag är en ovanlig dag i detta hemmet. Båda barnen är lämnade. Det händer inte alls för ofta.

Idag är det helvetsmaskinen som gäller i Tellehulla..


Mammografi= Stoppa ner brösten i en brödrost. Ja det känns ju likadant. Inte skönt men väldigt viktigt. Men vi ska vara lycklig lottade att vi får kallelse till både cellprov och mammografi. Männen borde ju få prostatatest men det får dom inte. Det tycker jag är för djävligt faktiskt.

Idag får vise vad jag hinner med jobb, har massa telesamtal som är viktiga, massa papper mm att fixa idag.  Det är ett måste.. Sedan får jobbet komma i andra hand i dag om jag hinner annars blir det jobba extra i morgon.. Hoppas barnen håller sig friska hela veckan lång..

Igår grilla vi lite, jätte gott, tyvärr ser det inte lika gott ut på bilden som det var..
Vilken underbar kväll det blev ute igår..Helt vindstilla och verkligen vår i luften..


Ha en bra måndag…

Det avslutar vi med...

Riktig skön bild ;-)


Kommentarer
Anonym

mmm vad gott med grillat!!! Längtar tills jag själv orkar tända grillen, vilken helg som helst nu :)



Och sant, lite orättvist i ett jämställt samhälle att män inte får kallelser för prostatan

kramen på dig

2011-04-04 @ 21:32:19
URL:
Annika

Det borde komma kallelse till männen också!

2011-04-06 @ 12:02:30
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: