Getingar

Skrivet den 2011-04-26 kl 15:28:52 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jag hatar Getingar, idag skulle jag jobba som vanligt, men har inte satt igång än för att jag har letat efter getingbo..Men hittar det ingenstans...
Vi har getingar överrallt...Jag kan inte ens sitta ute för jag är ju super känslig för dom..
Ja leta lite till sedan är det anticimex som gäller...

Iallfall så fick My en ny cykel i helgen.


Sen har JAG målat...

Före bild...

Efter

Efter..
Jag är sjukt nöjd med det...Jag fick tom godkännt av min målare här hemma.
Men det tog mig 4½ timma att göra...

Jobbet får jag ta ikväll, så jag inte hamnar efter igen..Det har ju varit påsk också...

Ja en kaffe nu och vänta på att det ska bli kväll så man får kolla vart getingarna tar vägen så man vet vad man ska säga till Anticimex..
Hej!
Kan ni komma för jag har getingar överallt?
-Ja har ni ett bo?
-Vet ej!
-Har du tittar vart dom kommer från?
-Ja men hittar inget..
Öhhh hon verkar ju helt borta... Så jag vill ha lite koll först...
Men gud nådeden som sticker mig....

Ha en bra dag...

Kommentarer
Annika

Tvi för getingar!

2011-04-26 @ 19:44:08
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Åsa

Hoppas att du hittar getingboet?kram.

2011-04-26 @ 21:39:23
URL:
Annika

Vi hade jordgetingar i förra husets vind = INTE KUL!

2011-04-28 @ 21:02:17
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Madeleine

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 @ 02:05:02
URL: http://smsalåna.nu
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: