Inre Frid..

Skrivet den 2011-04-07 kl 09:05:14 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

 

LUGN I LIVET – INRE FRID

Jag sätter ut detta för vi behöver alla lite mer lugn i våra liv och det här fungerar faktiskt.

Genom att följa det enkla rådet jag hörde på Dr. Phil kan man verkligen finna sitt inre lugn.
Dr. Phil sa: “För att uppnå inre frid måste du fullborda alla projekt du påbörjat men aldrig avslutat.”


Så jag gjorde en liten inventering hemma för att se vilka saker jag påbörjat men inte avslutat.
Och innan jag gick hemifrån i morse drack jag upp en halv flaska Mosel vin och resten av min Baileys Irish Cream,

en kvarts flaska ungefär. Sen åt jag upp resten av mina ballerina kex, det som fanns kvar av en prinsesstårta,
lite chips och understa lagret av en Aladdin ask. Sist men inte minst svalde jag ner de sista Valiumpillren med en kvarting whisky.
Du anar inte hur jäkla bra jag mår nu!
Så pröva om du känner att du behöver inre frid, det fungerar faktiskt :-)  !


Kommentarer
marie

hahahahaha måste testa ;)

2011-04-07 @ 19:32:01
URL:
Annika

Hahahaha

2011-04-07 @ 20:15:39
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Miss S

hahaha...rätt likt måste jag säga;)...du och dr phil har helt rätt

2011-04-07 @ 20:22:16
URL:
jane

hahah du e för rolig=)

2011-04-08 @ 21:28:40
URL: http://gumpen.blogg.se/
Camilla

:-)

2011-04-23 @ 23:04:20
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: