Pippi on ice..

Skrivet den 2011-04-10 kl 10:33:42 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Pippi on ice…

En dag så får jag ett fint mail av en kund från mig. Att hon bjudit oss på Pippi on Ice.

Vilken fin människa, finns sådana?! Jo då! Så vi fick biljetter till Pippi i present, med orden. Dom är du värd Silla. Jag blev jätte glad men MY blev gladast. Hon var så lycklig. Det var som en dröm för henne att titta på din stora Idol. Man blev lycklig bara av att titta på henne när hon tittade på SIN Pippi.

Föreställningen var jätte fin, men in på 10 min i början av föreställningen så fick dom ta en paus. Pippi hade åkt på Kräksjukan. Så hon fick ersättas av en annan Pippi.. Tror bara det var vi föräldrar som såg det och inte barnen.

Det var en riktigt trevlig kväll, mycket folk  och vi kom inte hem förrän vid 21.30 tiden.

När My kom i säng så sa hon: Mamma när jag blundar så ser jag bara massa folk på skrisko och med dom orden somnade hon.

Tack Helena än en gång för biljetterna. Det var jätte gulligt av dig.. TACK Söta…


















my fotar mig..hehe


Vi träffade Maja och söta Josefin där..







En jätte fin efterlängtad kväll..

Helena..Tack än en gång...KRAMAR


Kommentarer
Helena

Tänk att jag också fick njuta av föreställningen. Lite i alla fall tack vare dina fina bilder. Tack så mycket underbara Silla. Kram från Helena.

2011-04-10 @ 10:54:18
URL:
maria

å vilken jättefin sak att göra det är nöjd kund det :) slår mej varje gång jag ser dej vilken fin själ som finns bakom dom varma ögonen va kul du får sån uppskattning av kunderna... o att my fick se sin pippi hon kanske vill bli is prinsessa nu hehe... vilken trevlig tjej denna helena tycker jag

2011-04-10 @ 16:43:41
URL:
Annika

Ååååå va härligt... det hade jag också velat se!

2011-04-10 @ 22:54:08
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: