Turkiet / Alanya..

Skrivet den 2011-08-30 kl 12:37:53 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Nu äntligen kommer det lite bilder från Turkiet. Nu kommer det vara rätt så mycket bilder för jag har ju släkten utomlands som vill se mer bilder än text.


Vi tog över 500 bilder men jag har sorterat och tagit fram några bara.

Det bästa med denna resa var att Krille o Cilla överraskade med att åka med, samma plan men inte samma hotell. Men dom var med oss varje dag. Jag älskar när vi alla är samlade. Tyvärr händer det inte allt för ofta.

Turkiet var super mysigt, varmt och underbart att vara samlade, men fy för folket. ( nu drar jag inte alla turkar så ni vet, för det finns underbar också) Men dom som jobbade på restaurangerna och i affärerna hade jag kunnat spränga. FY fasiken va dryga.

Direkt när jag kom ner så kom känslan tillbaka, JUST DET! DE VAR JU HITT JAG ALDRIG SKULLE IGEN.

Förutom alla dom som var super jobbiga hade vi en skön semester. Men en vecka är för lite. Alldeles för lite 14 dagar är perfekt.. Så jag hoppas vi kommer iväg 14 dagar nästa gång.


Här sitter vi på planet...

Sedan bussen till Alanya...

När vi kom fram till ett varmt Alanya så stod denna vagn och väntade inne i rummet på oss.
Så glad jag blev för jag hade hört att vagnarna gick inte att köra där som man lånade.
Denna var jätte fin så jag blev super nöjd..

Denna utsickt hade vi från en av balkongerna



Ojj jag har missat den bästa utsikten från den andra balkongen... jaja..det är i allfall poolen,,,


Det blev massa åk varje dag...Barnen älskade det..
( ja Krille o Dennis o Cilla också)





Kaffe stunder blev det också...Jag som är så galen i kaffe fick alla möjliga kaffe att smaka..


Dom bäddar där som jag gör hemma varje dag ;-) NOT....




Frukost åt vi alltid hemma nästan..

My hade med sig pennor och lite leksaker så hon kunde leka medans
vi gjorde vid oss in för kvällen... Här ritar Becka med henne..

Naww dom smår sköldpaddorna...












Lite rundvandring på kvällarna...




Jo då jag bjuder på den magen...




SÅdana här ler urnor efterlyser jag... Så hittar ni sådana så hojta..
Maten blir underbar (grytor som jag lagar mycket utav)
Jag har letat men inte hittat..


Så här ser det ut när man häller upp det på tallriken sedan..



Här väntas det på mat..





Glass blev det också...Pinoccio glassen blev älskad av barnen.


Detta var Kens största nöje, att möta oss varje dag...

Ken fyllde 8år när nere så det har jag film på vilken överraskning han fick, ska försöka sätta in den..


Men här står dom och sjunger för honom, och så fick han fyrverkeri..han var chockad och super glad..
GRATTIS KEN på 8 års dagen...








Stranden...Visst finns det fler bilder på det, men inget jag vill lägga upp hahahhahaha

Oj oj oj vilka lungor ;-))
Så här ser man ut om man försöker samala in sig för att se snygg ut brevid en snygging..
Mamma o son bild...
Den bjuder jag på..






















Stackars Cilla










Fina drinkpinnar ;-))



My var så lycklig över ballongerna och trodde hon skulle få hem dom..





















Det var dessa bilder jag delade mig ut av...


Kommentarer
Anne

härliga bilder.

Hälsa!

2011-08-30 @ 14:48:24
URL:
Miss S

tack för att du delar med dig...ser ut som om ni har haft super nice:)

2011-08-31 @ 20:40:16
URL:
e-k

Nä men, jag har tydligen inte varit online så mycket för jag har helt missat er resa. Så härligt för dig Silla., Jag har också varit i Alaynia, 2 ggr, e gång e vecka och en gång två veckor och då var vi på flera långa spännande utflykter, där finns så mycket att se.



Tack för alla bilder, kramen

2011-09-03 @ 21:54:57
URL: http://www.steeperz.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: